Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Grafik Komputerowy , Monter Filmów albo Programista ? Który zawód

artur0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem uczniem 3 klasy technikum informatycznego i interesuje sie tymi 3 zawodami co w temacie ale niewiem czego sie uczyc aby po skończeniu szkoły 4 klasa gdyż nie jestem pewny czy mature zdam a co dopiero studia. generalnie chodzi mi z których z tych zawodów mogliby mnie przyjąć jako junior ktory cos potrafi zrobic. a chcę  już teraz zacząć sie uczyć na poważnie. w szkole uczymy się tak że rak kiedyś napiszemy coś w c++ , javie lub html a tak naprawade od 1 klasy gramy na kompie. Teraz zdałem sobie sprawe ze wtedy juz moglem sie uczyc a wybralem komputer, ale mysle ze nie wszystko stracone. bede wdziecny za powazne komentarze ktory zawod i dlaczego

Opublikowano

To przyłóż się do nauki i zdaj maturę. Kupisz sobie trochę czasu na studiach na naukę programowania.

Opublikowano

no wlaśnie tu jest problem bo we wszystkim coś umiem a jeśli chodzi o programowanie to jak cos nie wychodzi to sie zniechecam

"podstawy"

Opublikowano
1 godzinę temu, artur0 napisał:

no wlaśnie tu jest problem bo we wszystkim coś umiem a jeśli chodzi o programowanie to jak cos nie wychodzi to sie zniechecam

"podstawy"

To zdecyduj co najbardziej ci się podoba. Musisz wybrać, bo inaczej będzie kiepsko. We wszystkich trzech rzeczach dobry nie będziesz, musisz się przyłożyć do jednej z nich. 

1398258449-U383457.png

Opublikowano