Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z zapisaniem pliku aby to była aplikacja (Mini,Pseudo)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem aczkolwiek stworzyłem Quiz (Program został podje* od kanału Pasja Informatyki inaczej to Mirosław Zelent) zrobiłem sobie Quiza i chciałbym go zapisać jako Aplikacje że nie tylko ja ale inni mogli by jej używać jak normalna zwykłą appkę. 

Próbuję  zapisać .EXE albo .BAT  no ale nic :/  nie mam dużego doświadczenia z Programowaniem bo dopiero zaczynam.

Mógł by mi ktoś pomóc ? 

Your System Was Hacked ~ Quider

Opublikowano

Po pierwsze nie możesz ręcznie zmienić rozszerzenia cpp na exe. Po drugie plik exe jest tworzony w momencie kompilacji. Plik exe stanowi niezależną aplikację ("normalnie" skompilowany przynajmniej taki jest w przypadku aplikacjach konsolowych).
plik exe znajdziesz w folderze z projektem, w podfolderze Bin

Opublikowano
23 minuty temu, Skayblas napisał:

Po pierwsze nie możesz ręcznie zmienić rozszerzenia cpp na exe. Po drugie plik exe jest tworzony w momencie kompilacji. Plik exe stanowi niezależną aplikację ("normalnie" skompilowany przynajmniej taki jest w przypadku aplikacjach konsolowych).
plik exe znajdziesz w folderze z projektem, w podfolderze Bin

Spk , a pomógł byś mi może jak mógł bym to inaczej zrobić  ?

Opublikowano