Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Średnia końcowa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

elko, jestem w drugiej technikum, mam rozszerzoną matmę i moja średnia końcowa będzie prawdopodobnie wynosić 1,74/1,76, a ocena pozytywna zaczyna się od średniej 1,8 :/ Jest jakaś szansa, abym zdał ze średnią mniejszą o kilka setnych niż 1,8?

Opublikowano

Na warunkowym możesz przejść, o ile nauczyciel się zgodzi. Matma jest w trzeciej klasie, więc nie powinno być problemu.

Opublikowano
3 minuty temu, Marchwj napisał:

Na warunkowym możesz przejść, o ile nauczyciel się zgodzi. Matma jest w trzeciej klasie, więc nie powinno być problemu.

nie jest tak, aby dostać warunek, to trzeba przystąpić do poprawki? I na co się wtedy patrzy? Obecność na matematyce mam dobrą, ale ogólnie z frekwencją słabo, ponad 150 opuszczonych godzin 

Opublikowano

Poprawić możesz chyba w 3 klasie, nie w sierpniu. Chociaż nie wiem, nigdy nie musiałem tego robić :16_relieved:

Do rady są jeszcze ~2 tygodnie, spróbuj popoprawiać.

Opublikowano
1 godzinę temu, znowutujestem napisał:

nie jest tak, aby dostać warunek, to trzeba przystąpić do poprawki? I na co się wtedy patrzy? Obecność na matematyce mam dobrą, ale ogólnie z frekwencją słabo, ponad 150 opuszczonych godzin