Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laik+pomysł na grę RPG= kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień Dobry Wszystkim!

Otóż jak ujęłam to już w tytule jestem absolutnym laikiem w kwestiach programowania/gier. Moja wiedza sięga dna i wodorostów. Tabula rasa. Nie przesadzam.
Jednocześnie z racji dość rozwiniętej wyobraźni i częstego bujania w obłokach pomyslałam, że chciałabym spełnić jedno ze swoich marzeń i stworzyć grę.
Oczywiście, nie dziwię się podejściu niektórych, którym prawdopodobnie opadły w tym momencie ręce.

Może zacznę od tego, co planuję? Przepadam za RPG-ami, wykonanymi w stylu pixelkowym (proszę wybaczyć mi mój nieprofesjonalizm). Najlepiej żeby było to coś w stylu Visual Novel.
Wykonane w stylu Corpse Party, może ktoś kojarzy?
 Z racji zainteresowań oraz artystycznego zacięcia pod kątem graficznym byłabym w stanie wszystko sobie zaprojektować. 

Czy ktoś, kto miał do czynienia z tworzeniem podobnych gier, mógłby spojrzeć na moje wypociny obiektywnym okiem i uczciwie napisać mi, czy uważa, że jest jakakolwiek szansa, 
żeby przy tak 0 wiedzy, ale za to z zapałem i pomysłem mogło to dojść do skutku? Podobnie jak i ostrzec z czym to się wiąże? Od czego zacząć? Na czym najlepiej ją stworzyć? 

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jest to ciężki orzech do zgryzienia.
Serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi!

Opublikowano