Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę Technikiem TS3 >STALKER<

Hackstalk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

R

E

K

L

A

M

A

R

E

K

L

A

M

Tak jak w temacie.

Coś o mnie:

Mam 17 lat jestem uczniem w klasie o profilu technik mechatronik, ale od ponad 2 lat interesuje się też Ts'em, pisaniem prostych stron www (coś tam próbuje), troszeczke też programowaniem.

Co oferuję:

-Pomoc przy instalacji TS

-Instalacja/konfiguracja wszelkiego rodzaju botów (m-bot, a-bot, sinusbot, ihelp, JTS3bot...)

-Tworzenie rang 

-Zabezpieczenia TS (w miarę moich możliwości)

-Pomoc w uzyskaniu licencji NPL

-I wiele więcej...

Czego oczekuję:

-Zaufania

-Kultury

Nie oczekuje wynagrodzenia ale przy bardziej pracochłonnej pracy/projekcie to mile widziane : )))))))

Kontakt pw lub GG  61542998

Opublikowano

Nie polecam tego technika ze wzgledu na wcześniejsze sytuacje które odwalił np: Banował użytkowników lub rozdawał permisje swoim kumplom i reklamował swojego teamspeak'a na innych ts szkoda słów..

Opublikowano
12 godzin temu, Righty napisał:

Nie polecam tego technika ze wzgledu na wcześniejsze sytuacje które odwalił np: Banował użytkowników lub rozdawał permisje swoim kumplom i reklamował swojego teamspeak'a na innych ts szkoda słów..

Nie zgodzę się z tobą. Po pierwsze to nie ja zbanowalem ts.  Po drugie dałem admina mojemu adminowi bo skoro miałem przenosić tsa chciałem mieć kogoś od siebie a ze temu adminów ze tak powiem odbiło to już nie moja wina.

Opublikowano
1 godzinę temu, Hackstalk napisał: