Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam ludzi do gry na Etolinie

kowalsonn1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Halo Halo Witam Wszystkich szukam ludzi chętnych do gry w Metina na servie Etolin u naszych Smerfików. 
W Metina gram od 8lat oczywiscie były jakieś przerwy ale ostatnio postanowiłem wrócić do gry prawdopodobnie będę grał WP'kiem na start mam tam jakieś 100kk nie jest to duża kwota ale zawsze coś :D
Mam 20lat, posiadam ts3, Jeśli chcesz ze mną pograć serdecznie zapraszam na pw <3
Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia/nocy

Opublikowano

Etolin to serwer na globalnym metinie ? Bo ja także szukam sobie serwerka do gry i nie mogę znaleźć. 

Opublikowano

Równiez szukam jakiegoś harda. Na womie strasznie mało ludzi a nic pozatym nie widzę wartego uwagi, więc moze faktycznie ten PL... Dlaczego akurat ten serwer, duzo tam ludzi? I jak duzo masz czasu na gre?

imetin_logo.png

Opublikowano

Dlaczego akurat ten serwer? hmm.. sam nie wiem tak wyszło. Tak dużo ludzi tu gra, wejdz i zobacz zajmie Ci to tylko chwilkę. (nie chcę zabrzmieć jak typowy nerd) ale Mam bardzo dużo czasu na grę od 8 do 12-13 szkoła, pozniej czas na grę :P  w weekendy jak nic nie robie mogę cały dzień/noc

• Kubek zmienił(a) tytuł na Szukam ludzi do gry na Etolinie
Opublikowano

Wolałbym na tortudze ale czy ma to sens? Na globalu nawet normalnie dodania nie dropniesz. Na metin2.sg idze jakieś eq wybonować ale te questy po angielsku. W sumie do 70 lv znam na pamięć bo na pl(starym pl)  do tego się dobiło.

Zarchiwizowany