Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukiwany Sponsor do projektu TS3

MRXNEO

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam na imię Marcel 

Mam 17 lat, jestem grafikiem i właścicielem serwera głosowego GoldenSpeak.pl

Od pewnego czasu prowadzę serwer Głosowy TS3 o nazwie GoldenSpeak.pl

Do tego czasu nie potrzebowaliśmy wsparcia ze strony finansowej lecz pojawiły sie pewnie problemy związane z brakiem funduszy i dalszym rozwijaniem projektu, posiadam masę pomysłów na serwer/stronę www i wiele innych rzeczy związanych z serwerem głosowym, staram się zawierać duże i opłacalne dla obu stron współprace które będą napędzały obie strony, jako że nie posiadamy funduszy na dalsze prowadzenie projektu to poszukujemy Sponsora który opłacał by maszynę do serwera, maszynę do botów oraz Hosting cena nie jest wielka i nie przekracza ona 50 zł miesięcznie

Jestem Gotowy do pracy w każdym momencie w głowie mam sporo pomysłów jak już mówiłem lecz brak aktualnie funduszy na dalsze rozwijanie się.

Jeżeli osoba chętna chciała by zobaczyć projekt proszę wejść na:

TS3 : GoldenSpeak.pl

Stronę WWW : http://www.goldenspeak.pl/

W kwestii dogadanie się proszę o kontakt na TS3 lub PW na Forum.

banner1.gif

Opublikowano

Witam.

A sluchaj wszystko fajnie opisane ile potrzebujesz na VPS pod ts3, ale moje pytanie teraz najważniejsze co z Licencja ? Sponsor ma ja wam zasponsorowac czy Crack ? I co do bota to bota też sponsor musi zasposnorować czy CRACK ?

Oraz macie jakiś poważne plany co do rozwijania ts3?