Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Od czego zacząć

Marioo1231

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam planuję zacząć gre w DarkOrbit :)
Jako iż jestem kompletnie zielony w tą gre chciałbym aby ktoś przybliżył mi pokrótce o co w niej chodzi.
Mam też kilka pytań do was :
1. Od czego zacząć na start?
2. Jaki wybrać statek na początek a jakim grać poźniej ?
3. Jaki jest sposób zarobku kredytów oraz uridium na początku przygody z grą ?
4. W co inwestować uridium oraz kredyty ?
5. Jak rozwijać skylab ?

Jeżeli ktoś będzie mi w stanie pomóc i wytłumaczyć podstawy tej gry to byłbym wdzięczny .

PS dodam że chce grać sam bez żadnych płatnych botów :)
Pozdrawiam

Opublikowano

1. Od zbierania uri na statek

2. Najpierw leonovo, potem goliath(na drugą galę)

3.Misje, bicie alienów na mapie x-3, kredyty ze skylabu

4.Napędy,lasery,drony, osłona

5. Najpierw ulepsz sobie, kolektory prometium,endurium,terbium, podstawowy i słoneczny, później prometidu, deranium,promerium i seprom zacznij tak jak będziesz miał gdzieś 10lvl na wszystkim. Wysyłaj na statek koło 7lvl promerium.

7729614441163031041951.png

Opublikowano