Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku może powiem kim jestem i czym się zajmuje tak więc .  Mam 21 lat jestem studentem na dwóch kierunkach nie związanych wgl z takim sprzętem jak komputer , to jest bardziej moje hobby , od małego wszyscy pchali mnie na tą informatykę no ale stało się inaczej :D Mieszkam na chwile obecną w Niemczech i nie długo tzn. we Wrześniu przenoszę się do Polski Tj Krakowa . Od 2013 roku do głowy przychodził mi jedynie nieustannie pomysł stworzenia metina niestety , brak pieniędzy przeszkodził mi w tym dość diametralnie , więc niestety skupiłem się bardziej na sprzedaży moich prac , nie chwaląc się parę z moich projektów do dziś stoi a inne były wielka sraczką :D To konto jest nowe na MPC Forum, tak więc kto bardziej ogarnięty i zna mnie będzie wiedział kim jestem ,a jak nie to tym lepiej . 

Od pewnego czasu tworze serwer swój prywatny serwer Metina 2 , będzie to serwer dedykowany [Easy/Medium] i prawdopodobnie jego premiera nastąpi w okolica września może października , mam na to pieniądze , nawet wybrana i opłaconą maszynę od września tego roku  , ale niestety ... Osoby na które mogę liczyć wypięły się na mnie tyłkiem :) Ich strata, ja żałować nie będę , tylko oni . Szukam osób, które chcą, wreszcie, po raz pierwszy zabłysnąć swoim talentem , zaimponowaćMI, innym członkom społeczności forum ,  graczom na serwerze, a przede wszystkim, SAMEMU SOBIE za kawał dobrze zrobionej roboty :O