Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nie można uruchomić gry Pokemon GO - "Unable to authenticate, please try again"

dejvt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od 4 dni jak włączam pokemony wyskakuje mi powiadomienie "unable to authenticate please try again" czytalem i wszyscy piszą że to ban, ale nie nie jest to ban bo na dwoch innych telefonach loguje sie normalnie i moge grac ... gram od jakiegoś roku i wydałem troche kasy wiec nie chce konczyc przygody lecz kontynuować ją dalej ... Prosze pomoż ktoś nie wiem co mam robić ... Probowalem wyczyscic dane, reinstall, włączyć i wyłączyć tele ale nic nie pomaga :/ HELP !!

Opublikowano

Oczywiście według twojej informacji my już  wiemy jaki masz telefon , jaki ma android i czy jest rotowany... 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Co masz na mysli ? Dodam ze na train club normalnie sie loguje ale na normalne przez google nie moge :/ Gram od ponad roku i teraz nagle mam za słaby czy co ? :/

Opublikowano

ja tez mam taki problem ze nie moge sie zalogować jak wlącze swój transfer danych, Ktos musi mi udostępnić neta i pozniej przełączyć sie dopiero na swoj ...

Opublikowano

Masz zrootowany telefon?

Nie nie mam :/

Pobierz program ze sklepu play "Debeloper Options" , odpal i odznacz opcję Fałszywa lokalizacja coś takiego (8 opcja)

Zaraz sprawdzimy czy zadziała.

Opublikowano

Pobierz program ze sklepu play "Debeloper Options" , odpal i odznacz opcję Fałszywa lokalizacja coś takiego (8 opcja)