Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Programowanie - kilka podstawowych pytań

bgkbgjhk69

Pytanie

Opublikowano

Witam. Chciałbym sie spytać o podstawy programowania. Jako iż za kilka lat planuje iść na studia z informatyki na programowanie to chciałbym się dowiedzieć jak to się robi. 

Chciałbym na początku zacząć od czegoś prostego, najlepiej jakieś proste cheaty. Jestem zupełnie zielony w tym, a chciałbym zacząć na poważnie się tym interesować i zacząć coś robić w tym kierunku. Co powinienem umieć, wiedzieć na początku. Nie oczekuje odpowiedzi typu:

wpisz sobie w google poradnik, jest tego pelno. Czytałem dużo takich poradników, ale ciężko się coś z nich nauczyć będąc kompletnie zielonym w tej dziedzinie. Nie chce odrazu programować gier, tylko poznać podstawy. 

Z góry dziękuje za odpowiedź.

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma prostych cheatów, chyba że chcesz sobie zmieniać hp w cheat engine i to nazywasz cheatowaniem.

Wypadało by zacząć od znajomości chociaż podstaw assemblera żeby wiedzieć jak co działa. (ReverseCraft + zabawa z crack me) 

Również dobra znajomość c++ jest tutaj kluczowa.  

Jak dobrze pójdzie może za parę lat coś napiszesz :) (Nie licze kopuj-wklej z innych projektów)

Gość 67d64b62d9
Opublikowano

Witam. Chciałbym sie spytać o podstawy programowania. Jako iż za kilka lat planuje iść na studia z informatyki na programowanie to chciałbym się dowiedzieć jak to się robi.