Skocz do zawartości

Otwierając Terrarie przez Steama, nic się nie dzieje

Polecane posty

Witam, dzisiaj jest aktualizacja Terrari, wersja 1.3.5. I mam jeden problem, otwierając Terrarie przez Steama, nic się nie działo, proces w menedżerze był, po długim czasie czekania dalej nic. Spróbowałem przez normalną aplikacje, dalej to samo. Szukałem na internecie rozwiązań i tam ktoś zaproponował by zainstalować "dotNetFx" i  "xnafx". Ale ja już to miałem zainstalowane więc spróbowałem przeinstalować, potem w folderze z Terrarią, znalazłem takie instalki i tam też były te dwie co mi zaproponowano, zainstalowałem (dotNetFx, xnafx, dx,oalnist) ale wszystkie miałem oprócz oalnista, nie wiedziałem co to było zbytnio. Znowu włączam terrarie i teraz się proces dalej włącza ale za to wyskakuje mi błąd: 

No suitable graphics card found.

 

Could not find a direct3d device that supports the XNA framework HiDef profile.

 

Verify that a suitable graphics device is installed.

 

Make sure the desktop is not locked, and that no other application is running in full screen mode.

 

Avoid running under Remote Desktop or as a Windows service.

 

Check the display properties to make sure hardware acceleration is set to Full.
_________________________________________________________________________________________________
Szukając na internecie rozwiązania tego błędu, pisali żebym usunął w dokumentach/MyGames/Terraria plik config.json, usunąłem, dalej to samo.
Cały system mam zaaktualizowany, wersja 1.3.4.4 działa mi dobrze, włącza się trochę wolno ale zauważyłem że to nie tylko u mnie. 
1.3.5 ma inne wymagania?
Karta Graficzna - Intel® Q45/Q43 Express Chipset
Tak wiem, bardzo słaba, ale wersja 1.3.4.4 mi działała sprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Ziomuś wiesz może o co w tym chodzić? Wersja 1.3.4.4 Normalnie mi działała

System.OutOfMemoryException: Zgłoszono wyjątek typu 'System.OutOfMemoryException'.
   w System.Collections.Generic.List`1..ctor(Int32 capacity)
   w Terraria.Social.Steam.CloudSocialModule.GetFiles()
   w Terraria.Main.LoadPlayers()
   w Terraria.Main.DrawMenu(GameTime gameTime)
   w Terraria.Main.DoDraw(GameTime gameTime)
   w Terraria.Main.Draw(GameTime gameTime)
   w Microsoft.Xna.Framework.Game.DrawFrame()
   w Microsoft.Xna.Framework.Game.Tick()
   w Microsoft.Xna.Framework.Game.HostIdle(Object sender, EventArgs e)
   w Microsoft.Xna.Framework.GameHost.OnIdle()
   w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.RunOneFrame()
   w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.ApplicationIdle(Object sender, EventArgs e)
   w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponent.FDoIdle(Int32 grfidlef)
   w System.Windows.Forms.Application.ComponentManager.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponentManager.FPushMessageLoop(IntPtr dwComponentID, Int32 reason, Int32 pvLoopData)
   w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoopInner(Int32 reason, ApplicationContext context)
   w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoop(Int32 reason, ApplicationContext context)
   w System.Windows.Forms.Application.Run(Form mainForm)
   w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.Run()
   w Microsoft.Xna.Framework.Game.RunGame(Boolean useBlockingRun)
   w Terraria.Program.LaunchGame(String[] args, Boolean monoArgs)

Edytowano przez prezes1911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ziomuś wiesz może o co w tym chodzić? Wersja 1.3.4.4 Normalnie mi działała

System.OutOfMemoryException: Zgłoszono wyjątek typu 'System.OutOfMemoryException'.

   w System.Collections.Generic.List`1..ctor(Int32 capacity)

   w Terraria.Social.Steam.CloudSocialModule.GetFiles()

   w Terraria.Main.LoadPlayers()

   w Terraria.Main.DrawMenu(GameTime gameTime)

   w Terraria.Main.DoDraw(GameTime gameTime)

   w Terraria.Main.Draw(GameTime gameTime)

   w Microsoft.Xna.Framework.Game.DrawFrame()

   w Microsoft.Xna.Framework.Game.Tick()

   w Microsoft.Xna.Framework.Game.HostIdle(Object sender, EventArgs e)

   w Microsoft.Xna.Framework.GameHost.OnIdle()

   w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.RunOneFrame()

   w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.ApplicationIdle(Object sender, EventArgs e)

   w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponent.FDoIdle(Int32 grfidlef)

   w System.Windows.Forms.Application.ComponentManager.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponentManager.FPushMessageLoop(IntPtr dwComponentID, Int32 reason, Int32 pvLoopData)

   w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoopInner(Int32 reason, ApplicationContext context)

   w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoop(Int32 reason, ApplicationContext context)

   w System.Windows.Forms.Application.Run(Form mainForm)

   w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.Run()

   w Microsoft.Xna.Framework.Game.RunGame(Boolean useBlockingRun)

   w Terraria.Program.LaunchGame(String[] args, Boolean monoArgs)

Miałem podobnie kiedyś, na starszej wersji, jeśli ci się Terraria wyłącza po jakimś czasie grania, to szybko spróbuj zmienić ustawienia światła(np na trippy albo retro spróbuj)

 Spróbuj z zmienianiem ustawień jasności, przynajmniej mi tak to pomogło.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

ok dzięki tak przyokazji jak może już normalnie bedzie dzialac masz moze ochote razem popykać ?

 

nic to nie dało

Edytowano przez prezes1911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki tak przyokazji jak może już normalnie bedzie dzialac masz moze ochote razem popykać ?

Wersja 1.3.5 mi nie działa więc tak trochę nie, a Terrarie parę razy już przeszedłem, jest 00;30, jeśli się naprawi 1.3.5 to może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

masz może jakiś komunikator ?

Skype - xperfid

Teamspeaka nie uzywam ale mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Udało mi się znaleźć problem i rozwiązanie!
Nie trzeba usuwać config.json tylko zmienić tam ustawienie Support4k na false
Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to tu wyjaśnie dokładnie:
-Wchodzicie w dokumenty/MyGames/Terraria
-macie tam notatnik/plik o nazwie config.json, otwórzcie go(jeśli go nie macie odpalcie Terrarie 1.3.5 jeszcze raz)
-gdy już go włączycie znajdźcie ustawienie Support4K, jeśli nie będzie, to dodajcie go nad kolorem myszy, to wygląda w taki sposób:

 "SettingsUnlock_WorldEvil": false,
  "SettingsEnabled_MinersWobble": true,
  "UseStormEffect": true,
  "UseHeatDistortion": true,
  "WaveQuality": 3,
  "Support4K": false,
  "MouseColor": {
    "R": 255,
    "G": 50,
    "B": 95
Oczywiście niżej i wyżej jest więcej ustawień, musicie znaleźć MouseColor i dodać na nim Support4k w ten sposób jak ja to zrobiłem, i zmienić na false
Mi Pomogło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...