Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zacząć programowanie na androida?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem kompletnie nowy w programowaniu gier, więc chciałbym poradę jaki język wybrać i co tam jeszcze trzeba, żeby móc robić gry na androida. Chodzi mi głównie o gry 2d. Póki co interesuje mnie swift ale to chyba bardziej jest na IOS. Proszę o pomoc.

Opublikowano

Zanim zabierzesz się za tworzenie gier naucz się chociaż w stopniu podstawowym języka programowania. Myślę, że na początek najłatwiej byłoby nauczyć się C++/C# i zacząć przygodę z Unity. Nie zabieraj się od razu za tworzenie gier nie znając żadnego języka programowania.

2cf6pe0.jpg

"Hmm jak by to powiedzieć... Moje pierwsze wrażenie o grupie... Nie lubię was..." - Kakashi

Opublikowano

Tak. Jest jeszcze JavaScript z tego co kojarzę, aczkolwiek bardziej polecam C# ze względu na większy zasób poradników do tego języka.

Co do nauki C# nie znam żadnego poradnika, ale dam Ci link do nauki C++:

Przesiadka z C++ na C# nie jest niczym trudny, a zrozumiesz wszystkie zagadnienia.

2cf6pe0.jpg

"Hmm jak by to powiedzieć... Moje pierwsze wrażenie o grupie... Nie lubię was..." - Kakashi

Opublikowano

Ja Ci polecam kanał Pasja Informatyki robi on dużo poradników do różnych języków. Ja od niego bardzo dużo nauczyłem się o C++. :)

Opublikowano

A tak mniej więcej ile zajęło tobie nauczenia się pierwszego języka?