Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

pliki serwerowe a c++, pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem programistą c++, i zapalonym fanem metin2. Postanowiłem wraz z kolegami z pasji zrobić sobie własny serwer.

Problem w tym ze nie wiem od czego zacząć, i zauważyłem ze cześć osób pisze niektóre questy za pomocą c++ zamiast Phyton'a.

Moje pytanie brzmi, jak się pisze w c++ pliki metinowe? Czym są dify? Bardzo bym był wdzięczny za pomoc.

PS. Bardzo proszę medatorów o nie nie usuwanie posta, bardzo zależy mi na tej wiedzy. Każdy od czegoś musi zacząć, wole dowiedzieć się od najlepszych :)

bez reflików

Opublikowano

"questy za pomocą c++ zamiast Phyton'a."
Nie jestem jakimś tam programistą ,ale questy są pisane chyba w lua.
"
Moje pytanie brzmi, jak się pisze w c++ pliki metinowe?"
Nie pisze się ich w cpp ,kod zrodlowy gry metin2 opiera sie głownie na cpp
"Czym sa diffy?"
Diffy to chyba takie ulepszenia do starych wersji game ,gdy nie było jeszcze source. Sam się dopiero uczę ,wiec mogę się w czymś pomylić
Pięć !

Opublikowano

1. Questy piszemy w lua. Możesz oczywiście napisać quest w c++ ale jest to nie praktyczne, ponieważ w przypadku gdy chcesz coś poprawić/zmienić musisz na nowo kompilować kod i resetować serwer a standardowy quest wystarczy wgrać za pomocą polecenia ./qc i wpisać /reload q w grze.

2.Żeby pisać w c++ metina musisz pobrac source, dalej myślę że sam dojdziesz co i jak:

http://www.mpcforum.pl/topic/1357786-kod-%C5%BAr%C3%B3d%C5%82owy-gry-metin2/