Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Logowanie nie powiodło się

diplo9900

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pobrałem MC wersja - 1.11.2 i po wbiciu na serwer mc.mypixel.net wyskakuje mi okienko że Logowanie nie powiodło się  : Access Token can not be null or empty.  W sumie w minecrafta gram pierwszy raz tak na poważnie więc jestem zielony w tym wszystkim. Podejrzewam że chodzi o konto premium ale nie wiem..

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Musisz wbić na premce. HiPlay.pl spoko serwer kup wejściowej i graj

Wysłane z mojego myPhone_CUBE_LTE przy użyciu Tapatalka

pseudol to koks

Opublikowano

Witam, najbezpieczniej jest używać launchera pobranego bezpośrednio ze strony minecrafta. I nie słuchaj się tej reklamy...

Wysłanie SMS'a z płatnościami dla jakiejś niepowiązanej sieci nie sprawi to, że będziesz mógł wejść na Hypixel. Jeśli nie posiadasz konta premium, powinieneś je kupić albo odpuścić sobie z próbami zawitania na tamtym profesjonalnym serwerze minigier. Osobiście lubię czasem zagrać na ich serwerze, gdy pogoda na zewnątrz nie dopisuje. Jeśli jednak posiadasz konto premium, to najpewniej musisz uruchomić ponownie launcher i powinno zadziałać. Czasem mogą występować problemy z połączeniem i synchronizacją.

Opublikowano

Witam, najbezpieczniej jest używać launchera pobranego bezpośrednio ze strony minecrafta. I nie słuchaj się tej reklamy...