Skocz do zawartości

Usługi graficzne - Ambro

Rekomendowane odpowiedzi

PORTFOLIO W BUDOWIE

Instagram: https://www.instagram.com/magicznyjakub997/

Witam, mam na imię Jakub, jestem początkującym grafikiem.

Kontakt: gg 35871092

Pierwsza osoba która się do mnie zgłosi otrzyma rabat -50%! 

Czas wykonania zleceń to maksymalnie 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zaliczki.

strony www:

XpMCARAg.jpg

Prezentację:

PuGcqLBg.jpg

Client/Patchery:

sJVb6As.jpgcUHvRuS.jpg2VAYm4K.jpgefJVLkIg.jpg

Inne prace:

1Q6iNLO.pngkIOXCWtg.jpg

pQS3pgO.jpgDv8xEAV.jpg

Według mnie drugie zlecenie powinno być tańsze, ale jak kto woli. Layout strony jest trochę podobny do layoutu od Arisy (albo mi się tylko wydaje). Generalnie prace są estetyczne, wiec mogę polecić ;)

Tutaj chodzi o to, że pierwsza osoba która się do mnie zgłosi dostanie rabat -50%.

Co do layoutu to nie miałem przyjemności go zobaczyć, także na to czy jest podobny nie odpowiem. 

Dziękuję.

Fajnie się zapowiadasz, aczkolwiek ten layout zalatuje mi jakimś gotowcem - nie oceniam, po prostu widziałam już gdzieś podobne zestawienie.

Dzięki, co do layoutu to, że gdzieś widziałaś coś podobnego nie znaczy, że kopiowałem, ja nawet nie wzorowałem się na niczym, jestem w tym biznesie już x lat, nie koniecznie jako grafik i wiem jak wyglądają strony pod metina, wiekszosc ma to samo ułożenie. Jeżeli już masz jakieś wnioski co do kopiowania czyichś prac to polecam wklejanie tutaj podobnych. To tak jakbym ja wszedł do Twojego ogłoszenia i bym pisał, że Twoje prace to plagiat, musiałbym to raczej udowodnić. Do tego muszę dodać, że duża część elementów prezentacji/strony etc. jest po prostu rysowana ręcznie, w przeciwieństwie do niektórych grafików #pobrać #nałożyć efekt #sprzedać.

Fajnie się zapowiadasz, aczkolwiek ten layout zalatuje mi jakimś gotowcem - nie oceniam, po prostu widziałam już gdzieś podobnee zestawienie.