Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualnie pisze skrypt do Syndry(skłoniło mnie wejście paid'ów xDDD) i szukam ciekawych pomysłów do implementacji

 

Obecnie mam:

-Drawingi

*Zasięg Q,W,E,R,Q+E (Możliwość wybrania grubości linii 1-100, koloru RGB i  Kanału alfa, widoczne jeśli dostępne tj. poznane i bez cd)

*Obszar Q, W, E (takie "kółka" w miejscu myszki xD no i stożek na E xD)

*Trajektoria lotu Q+E(hitbox kulki)

*Trajektoria bohatera odepchniętego z Q+E i na jakim obszarze zada dmg

*Kulki (w sumie nwm czemu xD)

 

-Mysz(po naciśnięciu przycisku skastuje w miejscu kursora)

*Q+E(stun)

*W+E(stun)

*W+Q

*Q+W+E(stun)

 

Do zrobienia oczywiście combo + jungle cleaner + farma + haras

 

Lecz aktualne pytanie brzmi:  Jakie macie jeszcze pomysły co do Drawingów i "Myszy"??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja na opóźniony stun: E+Q (nie Q+E).

 

Np. 0:35 https://www.youtube.com/watch?v=udGuqlqcdEM

 

 

Laneclear: auto Q

Farma: Q+W na 3 range miniony. (opcja wyłączenia W)

Antygapcloser przeciwko np. Lee Sina E, W, Tryndy E etc, skok Rengara? (jak jest długi to raczej da się to zrobić)

Nie castowanie R w ulta np. Kayle, Yasua W, Tryndy R, Kindred R, tarcza Brauma etc.

Wypychanie przeciwnika z Kindred R.

Własna predykcja.

Kalkulowanie dmg z R w przypadku: 4, 5, 6 kulek. (included shields)

Auto R if killable 

R blacklist

Auto R, jeśli przeciwnik jest zabijalny na 5 kulek, a my mamy za np. 1s następną kulkę - można ją wtedy dorzucić do puli całego dmg z R.

Ulepszenie zwykłego Q+E, jeśli nie trafi do: Q+E+W (w kierunkach, aby ograniczyć prawdopodobieństwo spudłowania) (E+W

 

 

GL & HF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [EB] Syndra   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...