taraj Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Aktualnie pisze skrypt do Syndry(skłoniło mnie wejście paid'ów xDDD) i szukam ciekawych pomysłów do implementacji Obecnie mam: -Drawingi *Zasięg Q,W,E,R,Q+E (Możliwość wybrania grubości linii 1-100, koloru RGB i Kanału alfa, widoczne jeśli dostępne tj. poznane i bez cd) *Obszar Q, W, E (takie "kółka" w miejscu myszki no i stożek na E ) *Trajektoria lotu Q+E(hitbox kulki) *Trajektoria bohatera odepchniętego z Q+E i na jakim obszarze zada dmg *Kulki (w sumie nwm czemu ) -Mysz(po naciśnięciu przycisku skastuje w miejscu kursora) *Q+E(stun) *W+E(stun) *W+Q *Q+W+E(stun) Do zrobienia oczywiście combo + jungle cleaner + farma + haras Lecz aktualne pytanie brzmi: Jakie macie jeszcze pomysły co do Drawingów i "Myszy"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Opcja na opóźniony stun: E+Q (nie Q+E). Np. 0:35 https://www.youtube.com/watch?v=udGuqlqcdEM Laneclear: auto Q Farma: Q+W na 3 range miniony. (opcja wyłączenia W) Antygapcloser przeciwko np. Lee Sina E, W, Tryndy E etc, skok Rengara? (jak jest długi to raczej da się to zrobić) Nie castowanie R w ulta np. Kayle, Yasua W, Tryndy R, Kindred R, tarcza Brauma etc. Wypychanie przeciwnika z Kindred R. Własna predykcja. Kalkulowanie dmg z R w przypadku: 4, 5, 6 kulek. (included shields) Auto R if killable R blacklist Auto R, jeśli przeciwnik jest zabijalny na 5 kulek, a my mamy za np. 1s następną kulkę - można ją wtedy dorzucić do puli całego dmg z R. Ulepszenie zwykłego Q+E, jeśli nie trafi do: Q+E+W (w kierunkach, aby ograniczyć prawdopodobieństwo spudłowania) (E+W GL & HF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.