neversayyes Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam mam pytanie jak ustawić aby postac mogła przenikać przez npc i pety? Albo przynajmniej żeby pety nie blokowały na dodałem na serwer jakieś nowe pety typu wilczek itd ale strasznie blokują tzn chodza za mną i np jak chce zblokować bossa to z jednej strony mam bossa a za soba mam peta więc nie ma jak uciec Odnośnik do komentarza
Piotr1974 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 usuń kości z modeli npc i petów Odnośnik do komentarza
Gość krzywy231 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim) GameLib\ActorInstanceCollisionDetection.cpp I tam dajesz if (rVictim.GetRace() == 30000 || (rVictim.GetRace() >= 34000 && rVictim.GetRace() <= 34025)) return false; Odnośnik do komentarza
neversayyes Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim) GameLib\ActorInstanceCollisionDetection.cpp I tam dajesz if (rVictim.GetRace() == 30000 || (rVictim.GetRace() >= 34000 && rVictim.GetRace() <= 34025)) return false; 30000 tutaj wstawiam pierwsze id peta 34000 a tutaj ostatnie? 34025 a tutaj co? wybacz za takie idiotyczne pytania Odnośnik do komentarza
Predoria Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim) GameLib\ActorInstanceCollisionDetection.cpp I tam dajesz if (rVictim.GetRace() == 30000 || (rVictim.GetRace() >= 34000 && rVictim.GetRace() <= 34025)) return false; 30000 tutaj wstawiam pierwsze id peta 34000 a tutaj ostatnie? 34025 a tutaj co? wybacz za takie idiotyczne pytania id peta wstawiasz w 34000 (pierwsze) i ostatnie pod 34025 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.