Skocz do zawartości

blokowanie npc i petów


neversayyes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie jak ustawić aby postac mogła przenikać przez npc i pety? Albo przynajmniej żeby pety nie blokowały 

na dodałem na serwer jakieś nowe pety typu wilczek itd ale strasznie blokują tzn chodza za mną i np jak chce zblokować bossa to z jednej strony mam bossa a za soba mam peta więc nie ma jak uciec :D

Odnośnik do komentarza
Gość krzywy231
BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim)
GameLib\ActorInstanceCollisionDetection.cpp

I tam dajesz

if (rVictim.GetRace() == 30000 || (rVictim.GetRace() >= 34000 && rVictim.GetRace() <= 34025))
   return false;
Odnośnik do komentarza
BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim)
GameLib\ActorInstanceCollisionDetection.cpp

I tam dajesz

if (rVictim.GetRace() == 30000 || (rVictim.GetRace() >= 34000 && rVictim.GetRace() <= 34025))
   return false;

 

30000 tutaj wstawiam pierwsze id peta 34000 a tutaj ostatnie? 34025 a tutaj co?

 

wybacz za takie idiotyczne pytania

Odnośnik do komentarza

 

BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim)
GameLib\ActorInstanceCollisionDetection.cpp

I tam dajesz

if (rVictim.GetRace() == 30000 || (rVictim.GetRace() >= 34000 && rVictim.GetRace() <= 34025))
   return false;

 

30000 tutaj wstawiam pierwsze id peta 34000 a tutaj ostatnie? 34025 a tutaj co?

 

wybacz za takie idiotyczne pytania

 

 

id peta wstawiasz w 34000 (pierwsze) i ostatnie pod 34025 

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum blokowanie npc i petów   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...