Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Router Gamingowy

TinaMK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od Dłuższego czasu (pół roku albo i więcej) mam problemy z routerem.. internet pada, po czym trzeba go resetować po czym odrazu się pojawia (w 95% przypadków) dodatkowo gram dość dużo w CS:GO gdzie mam lossy/choke często (przez internet, wszystko było już robione i jest to raczej potwierdzone że to internet)

Dlatego w planie jest kupno nowego routeru, w jakim celu ten temat? na temat router'ów, jestem zielony, słyszałem że są routery do gier, takowy bym chciał, co mam na myśli, pod gry, nie mam pojęcia czym to się różni od normalnego (lecz bardzo dużo gram w gry więc takowy będę potrzebował), lecz, inni domownicy też korzystają z wifi, internetu, także pasuje aby internet służył mi do gier itp jak i innym do laptopów, tabletów, telefonów (ogólnie wifi i laptopy)

Jeśli mam coś podać, to proszę napisać, będę wdzięczny również za jakieś propozycje takich router'ów

pozdrawiam i dziękuje za pomoc :)

Opublikowano
GTX 1050 vs GTX 1050TI

- różnicy ceny - 21%

- różnicy wydajności - 12%

RX 460 2GB vs RX 460 4GB

- różnicy ceny - 17%

- różnicy wydajności - 1-2%

GTX 1050 vs RX 460 2GB

- różnicy ceny - 11%

- różnicy wydajności - 18%

GTX 1050TI vs RX 460 4 GB

- różnicy ceny - 15%

- różnicy wydajności - 20-40%

Opublikowano

Łaskawie byś podał JAKI TO MA BYĆ ROUTER i jakie łacze. 

Nie ma czegoś jakiegoś jak routery gamingowe.