Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początki, tablet graficzny, poradniki

Verqez

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem sobie tablet graficzny. 
I mam kilka spraw z tym związanych, gdyż jestem zielony.

Potrzebuje jakiejś serii, najlepiej polskiej (ale nie koniecznie),

gdzie od podstaw nauczę się mniej więcej rysować.
I jak ogarnę tą część to co dalej? Jak się szkolić?

Drugą sprawą jest to, iż uczę się rysować w photoshop'ie.
Potrzebuje pędzli, do szkicowania, cieniowania, malowania itd.

Będę bardzo wdzięczny. Jestem również otwarty na wszelkiego rodzaju wskazówki.

Naprawdę bardzo mnie to interesuje, wcześniej robiłem sygnaturki, tła na yt itd.
Lecz wiem, że to nie dla mnie, chce czegoś wiecej ;)

Z góry dziękuje za wszelką pomoc!

Opublikowano