Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Iphone 6/SE - pytania dotyczące systemu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Planuje za miesiąc zakupić iphone,nie znam się na IOS,nigdy w ręce nie miałem.Ale chciałbym skierować do was parę pytań:

- czy na IOS'a mogę wgrywać własną muzyke? (pobraną z internetu)

- czy można jakoś wgrać na IOS'a nieoryginalne aplikacje?

- co to ICloud? i jak to wygląda przy kupnie używanego Tel.

Mój mały Głodomor : Samsung r540       Mysz:  Logitech M100         Słuchawki :  Creative fatal1ty HS-800    I'd love this set.

Opublikowano

1. Tak

2. Jest to trudne i wymaga JailBreak oraz podpisywania aplikacji, w dużym uproszczeniu nie

3. Coś w stylu Google Drive, tylko że dużo bardziej zintegrowane z systemem; Jest również usługą synchronizacji wszystkich danych. Uprzedzając, możesz normalnie na niego wejść z kompa z Windowsem( iCloud.com ). W używanych telefonach konto powinno być usunięte, żebyś mógł założyć swoje - umożliwia ono również zdalne zablokowanie telefonu w przypadku kradzieży

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Non omnis moriar.

Opublikowano

- czy na IOS'a mogę wgrywać własną muzyke? (pobraną z internetu)

1. Tak

Tutaj warto dodać, iż do wgrywania muzyki będziesz musiał skorzystać z iTunes, bądź np. TunesGo. iPhone, po podłączeniu do komputera, nie jest wykrywany przez system, jak ma to miejsce w przypadku telefonów pracujących na Androidzie.

Opublikowano