Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

CS:GO - w jakim języku najlepiej tworzyć cheaty?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W jakim języku będzie najłatwiej tworzyć triggerboty, aimboty, wallhacki, bunnyhopy itp?

Patrzałem na Youtubie na różne filmy, jak jacyś ludzie piszą aimboty, triggerboty w programie Visual Studio, jeśli jestem nowy i nie znam się na żadnym języku programowania to jaki język wybrać? Jak chce robić cheaty do csgo to uczyć się od razu visual studio czy zabrać się najpierw za jakiś łatwy język opanować go troszke, żeby zrozumieć programowanie w ogóle?

Na to pytanie nie da się odpowiedzieć, ale jak będę spędzać po 30/40 minut  dziennie  to czy w miesiąc będę już w stanie napisać  triggerbota aimbota takiego prostego?

3 pytanie to czy c# to visual studio.

I ostatnie pytanie to wykrywalność cheata jakbym napisał prostego triggerbota to wykrywalność jego, byłaby dlatego, że jest to bardzo prosty cheat czy musiałby ktoś go "wrzucić" do antycheata albo być nie aktualny?

Opublikowano

1. c++ albo c#

2. W jakim się dobrze czujesz

3. visual studio to ide

4. zależy jak się uczysz

5. c# to język, visual studio to ide

6. kod musi być po prostu inny

Ex Lider Counter-Strike

Opublikowano

W jakim języku będzie najłatwiej tworzyć triggerboty, aimboty, wallhacki, bunnyhopy itp?