Konsta Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam, jestem kompletnie zielony w stawianiu serwera na hamachi a jeszcze w dodatku na modach.Kiedyś taki ziomek mi zrobił wszystko, pliki itp ja musiałem tylko wpisać ip z sieci hamachi (v4) i wbijałem na serwer z modami i ziomkami.Teraz ten typ nie ma czasu, ma swoje życie i studia ja dalej jestem zielony w tym temacie. Posiadam pliki te które zrobił ale jak próbuje uruchomić serwer wyskakuje jakiś błąd w konsolce i cmd się wyłącza. Pomoże ktoś zrobić pliki pod takowy albo naprawić problem z konsoli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vindow Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Podasz treść tego błędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjoker007 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 polecam silnik thermos 1.7.10 ( obsługuje mody i pluginy bukkita ) https://github.com/CyberdyneCC/Thermos/releases pamiętaj by wypakować folder libraries do głównego folderu serwera z pliku libraries.zip pamiętaj by mody oraz pluginy były zgodne z wersją 1.7.10 jeśli masz jakieś błędy to zaktualizuj jave, przeznacz odpowiednią ilość ramu na serwer, zaakceptuj eule w pliku eula.txt, sprawdź czy polecenie startowe serwera jest poprawne i zgodne z nazwą silnika. jeśli problemy nadal występują, to wytnij all pluginy oraz mody by wgrać je pojedynczo w celu znalezienia źródła problemu. oczywiście możesz też podać pełne logi z serwera. opencraft.pl << { na takim jeszcze nie grałeś } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SerwerNegru Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Może zły plik startowy, lub zła wersja silnika, polecam wszystko dodawać po kolei jak mówi kolega wyżej. Zawsze masz poradnik na YT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...