LucKy79vip Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Witam Szukam sponsora na serwer TeamSpeak 3 Posiadamy 512 slotów, małą grupkę stałych użytkowników oraz troszkę nowych. Powstaliśmy już we wrześniu 2016 jako VSqq.pl Mamy bardzo dobre plany do rozwinięcia serwera, niestety aby ruszyć brakuje nam kosztów oraz użytkowników. Zanim zapłacimy za reklamy chcielibyśmy wyjść z sytuacji w której się znajdujemy. Nie będę ukrywać z poprzednim sponsorem zakończyłem współpracę ponieważ wkopał nas w dołek. Podpisaliśmy kilka projektów, gdy klienci oczekiwali pieniędzy wszystko spadło na mnie oraz współwłaściciela. Coś o sobie? : Mam na imię Krystian, różnymi serwerami zajmuję się od 5 lat. Wszystko zaczęło się od małych serwerów minecraft. Postanowiłem założyć coś większego ! Wypadło na serwer teamspeak 3 oraz w trakcie projekt minecraft AGARIO. Chcę postawić również serwery pod cs:go itd. Oczekuje: - Miłej,otwartej na każdy temat osoby aby zawsze było można pogadać - Stałego kontaktu - Opłacenia serwerów Kontakt: Facebook: https://www.facebook.com/VSqqpl-335543126799326/ Wiadomość Prywatna [email protected] *Jakby ktoś zobaczył reklamę pukawki to informacja taka że dostajemy jakieś % na slot za zakup serwera, nie opłacają oni nam naszych serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LucKy79vip Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 @ref Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LucKy79vip Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 @ref0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...