Skocz do zawartości

FunnyGuilds, a rzekomo występujący problem z cuboidami


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jest komukolwiek i cokolwiek wiadomo ws. bugujących, nachodzących na siebie terytoriów gildii? W najgorszym przypadku możliwość założenia nowej gildii, na terenie innej

 

 

.

.

.

 

czy tylko ja spotkałem się z czymś takim i nie występuje to powszechnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jest komukolwiek i cokolwiek wiadomo ws. bugujących, nachodzących na siebie terytoriów gildii? W najgorszym przypadku możliwość założenia nowej gildii, na terenie innej

 

 

.

.

.

 

czy tylko ja spotkałem się z czymś takim i nie występuje to powszechnie?

 

Podczas zakładania źle sprawdza odleglość pomiędzy cubboidami, isNear w RegionUtils, ja to zrobiłem tak:

 

	public static boolean isNear(Location center) {
		for (Region region : regions) {

			double distance = center.distance(region.getCenter());
			Settings s = Settings.getInstance();

			int i = s.regionSize;
			i += s.enlargeItems.size() * s.enlargeSize;

			if (distance < ((2 * i) + 65)) {
				return true;
			}
		}
		return false;
	}

Nie pamiętam dlaczego ale wiem że testowałem i przestało się bugować (mam je przerobione pod przejmowanie terenów więc stąd te for)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum FunnyGuilds, a rzekomo występujący problem z cuboidami   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...