Skocz do zawartości

Problem ze zrobionym w skrypcie GUI


sooldier1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z gui poniewaz sprawdza tylko ostatnia osobe ktora zostala dodana w %loop-player% nie wiem jak to zrobic zeby sprawdzalo ta osobe co kliknalem, ma ktos pomysl ?

command /menupolicja:
	trigger:
		if {policjant.%player%} is true:
			open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player
			wait 1 ticks
			set {_liczba} to 0
			loop all players:
				format slot {_liczba} of player with skull of loop-player named "&e&l%loop-player%" to close then run [execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %loop-player%"]
				add 1 to {_liczba}
		else:
			send "&cNie jestes policjantem!"
			stop

#ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA
command /cozrobicztymgraczemasuigborgns [<player>]:
	trigger:
		if {policjant.%player%} is true:
			wait 2 ticks
			open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player
			wait 1 ticks
			format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"]
		else:
			send "&cNie jestes policjantem!"
			stop

Pomagam na PW (Prywatna Wiadomosc)

▄ . ► KONTAKT .
Wyślij do mnie Prywatną Wiadomość (PW)

►Skype: smith.polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


command /menupolicja:

trigger:

if {policjant.%player%} is true:

open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player

wait 1 ticks

set {_liczba} to 0

loop all players:

set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%"

add 1 to {_liczba}

else:

send "&cNie jestes policjantem!"

stop

 

#ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA

command /cozrobicztymgraczemasuigborgns [<player>]:

trigger:

if {policjant.%player%} is true:

wait 2 ticks

open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player

wait 1 ticks

format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"]

else:

send "&cNie jestes policjantem!"

stop

on inventory click:

if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI":

if slot is smaller than 0:

stop

if player's current inventory's slot slot is not air:

cancel event

execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%"

stop

command /pol:

trigger:

set {policjant.%player%} to true

Jeżeli pomogłem, daj + Ciebie nic nie kosztuje Mi znaczy wiele.

 

 

 

 

 

 

 

Zachęcam do podsyłania pomysłów na film jako poradniki na YouTube

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

command /menupolicja:
	trigger:
		if {policjant.%player%} is true:
			open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player
			wait 1 ticks
			set {_liczba} to 0
			loop all players:
				set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%"
				add 1 to {_liczba}
		else:
			send "&cNie jestes policjantem!"
			stop

#ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA
command /cozrobicztymgraczemasuigborgns [<player>]:
	trigger:
		if {policjant.%player%} is true:
			wait 2 ticks
			open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player
			wait 1 ticks
			format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"]
		else:
			send "&cNie jestes policjantem!"
			stop
on inventory click:
	if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI":
		if slot is smaller than 0:
			stop
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			cancel event
			execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%"
		stop
command /pol:
	trigger:
		set {policjant.%player%} to true

A jak zablokować sprawdzanie samego siebie?

Pomagam na PW (Prywatna Wiadomosc)

▄ . ► KONTAKT .
Wyślij do mnie Prywatną Wiadomość (PW)

►Skype: smith.polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


command /menupolicja:

trigger:

if {policjant.%player%} is true:

open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player

wait 1 ticks

set {_liczba} to 0

loop all players:

if "%loop-player%" is not "%player%":

set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%"

add 1 to {_liczba}

else:

send "&cNie jestes policjantem!"

stop

 

#ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA

command /cozrobicztymgraczemasuigborgns <player>:

trigger:

if {policjant.%player%} is true:

wait 2 ticks

open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player

wait 1 ticks

format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"]

else:

send "&cNie jestes policjantem!"

stop

on inventory click:

if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI":

if slot is smaller than 0:

stop

if player's current inventory's slot slot is not air:

cancel event

execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%"

stop

 

Jeżeli pomogłem, daj + Ciebie nic nie kosztuje Mi znaczy wiele.

 

 

 

 

 

 

 

Zachęcam do podsyłania pomysłów na film jako poradniki na YouTube

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

command /menupolicja:
	trigger:
		if {policjant.%player%} is true:
			open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player
			wait 1 ticks
			set {_liczba} to 0
			loop all players:
				if "%loop-player%" is not "%player%":
					set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%"
					add 1 to {_liczba}
		else:
			send "&cNie jestes policjantem!"
			stop

#ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA
command /cozrobicztymgraczemasuigborgns <player>:
	trigger:
		if {policjant.%player%} is true:
			wait 2 ticks
			open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player
			wait 1 ticks
			format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"]
		else:
			send "&cNie jestes policjantem!"
			stop
on inventory click:
	if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI":
		if slot is smaller than 0:
			stop
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			cancel event
			execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%"
		stop

Dzięki działa jak należy temat do zamknięcia.

Pomagam na PW (Prywatna Wiadomosc)

▄ . ► KONTAKT .
Wyślij do mnie Prywatną Wiadomość (PW)

►Skype: smith.polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Problem ze zrobionym w skrypcie GUI   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...