sooldier1234 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Witam, mam problem z gui poniewaz sprawdza tylko ostatnia osobe ktora zostala dodana w %loop-player% nie wiem jak to zrobic zeby sprawdzalo ta osobe co kliknalem, ma ktos pomysl ? command /menupolicja: trigger: if {policjant.%player%} is true: open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player wait 1 ticks set {_liczba} to 0 loop all players: format slot {_liczba} of player with skull of loop-player named "&e&l%loop-player%" to close then run [execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %loop-player%"] add 1 to {_liczba} else: send "&cNie jestes policjantem!" stop #ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA command /cozrobicztymgraczemasuigborgns [<player>]: trigger: if {policjant.%player%} is true: wait 2 ticks open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player wait 1 ticks format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"] else: send "&cNie jestes policjantem!" stop ► Pomagam na PW (Prywatna Wiadomosc) ◄ ▄ . ► KONTAKT ◄ . ▄► Wyślij do mnie Prywatną Wiadomość (PW) ◄ ►Skype: smith.polska ◄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sooldier1234 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 @ref ► Pomagam na PW (Prywatna Wiadomosc) ◄ ▄ . ► KONTAKT ◄ . ▄► Wyślij do mnie Prywatną Wiadomość (PW) ◄ ►Skype: smith.polska ◄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knugi Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 command /menupolicja: trigger: if {policjant.%player%} is true: open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player wait 1 ticks set {_liczba} to 0 loop all players: set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%" add 1 to {_liczba} else: send "&cNie jestes policjantem!" stop #ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA command /cozrobicztymgraczemasuigborgns [<player>]: trigger: if {policjant.%player%} is true: wait 2 ticks open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player wait 1 ticks format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"] else: send "&cNie jestes policjantem!" stop on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI": if slot is smaller than 0: stop if player's current inventory's slot slot is not air: cancel event execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" stop command /pol: trigger: set {policjant.%player%} to true Jeżeli pomogłem, daj + Ciebie nic nie kosztuje Mi znaczy wiele. Zachęcam do podsyłania pomysłów na film jako poradniki na YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sooldier1234 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 command /menupolicja: trigger: if {policjant.%player%} is true: open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player wait 1 ticks set {_liczba} to 0 loop all players: set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%" add 1 to {_liczba} else: send "&cNie jestes policjantem!" stop #ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA command /cozrobicztymgraczemasuigborgns [<player>]: trigger: if {policjant.%player%} is true: wait 2 ticks open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player wait 1 ticks format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"] else: send "&cNie jestes policjantem!" stop on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI": if slot is smaller than 0: stop if player's current inventory's slot slot is not air: cancel event execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" stop command /pol: trigger: set {policjant.%player%} to true A jak zablokować sprawdzanie samego siebie? ► Pomagam na PW (Prywatna Wiadomosc) ◄ ▄ . ► KONTAKT ◄ . ▄► Wyślij do mnie Prywatną Wiadomość (PW) ◄ ►Skype: smith.polska ◄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knugi Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 command /menupolicja: trigger: if {policjant.%player%} is true: open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player wait 1 ticks set {_liczba} to 0 loop all players: if "%loop-player%" is not "%player%": set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%" add 1 to {_liczba} else: send "&cNie jestes policjantem!" stop #ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA command /cozrobicztymgraczemasuigborgns <player>: trigger: if {policjant.%player%} is true: wait 2 ticks open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player wait 1 ticks format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"] else: send "&cNie jestes policjantem!" stop on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI": if slot is smaller than 0: stop if player's current inventory's slot slot is not air: cancel event execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" stop Jeżeli pomogłem, daj + Ciebie nic nie kosztuje Mi znaczy wiele. Zachęcam do podsyłania pomysłów na film jako poradniki na YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sooldier1234 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 command /menupolicja: trigger: if {policjant.%player%} is true: open chest with 3 rows named "&2PANEL POLICJI" to player wait 1 ticks set {_liczba} to 0 loop all players: if "%loop-player%" is not "%player%": set player's current inventory's slot {_liczba} to skull of loop-player named "&e&l%loop-player%" add 1 to {_liczba} else: send "&cNie jestes policjantem!" stop #ZARZADZANIE GRACZEM POPRZEZ KLIKNIECIE W MENUPOLICJA command /cozrobicztymgraczemasuigborgns <player>: trigger: if {policjant.%player%} is true: wait 2 ticks open chest with 1 row named "&2PANEL GRACZA &e&l%arg 1% " to player wait 1 ticks format slot 0 of player with paper named "&aSprawdz Dowod Osobisty" to close then run [execute player command "sprawdzdowodwauigbnirsu %arg 1%"] else: send "&cNie jestes policjantem!" stop on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&2PANEL POLICJI": if slot is smaller than 0: stop if player's current inventory's slot slot is not air: cancel event execute player command "cozrobicztymgraczemasuigborgns %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" stop Dzięki działa jak należy temat do zamknięcia. ► Pomagam na PW (Prywatna Wiadomosc) ◄ ▄ . ► KONTAKT ◄ . ▄► Wyślij do mnie Prywatną Wiadomość (PW) ◄ ►Skype: smith.polska ◄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.