radziouk Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Witam, chciałbym pochwalić się moim pierwszym skryptem, nie jest on idealny, ale swoje robi, mianowicie wprowadza do gry możliwość kupienia spawnera za $ komenda oraz przez GUI. Kod jest przystosowany do najłatwiejszej konfiguracji, niestety zrobione na 12 spawnerów. 9 dla zwykłego gracza i 3 dla vipów. Jest to moj pierwszy skrypt ktory napisalem sam z pomoca internetu, zapewne jak kazdy. Ustawienie ceny spawnera ustawia ja takze w gui. Mozliwosc zmiany przedmiotu, ktorym ma byc podnoszony spawner. Regulowanie gui - kazda sekcja ma dodana mozliwosc zmiany pozycji w gui. i wiele wiecej O ile sie nie myle to skrypt wymaga SkQuery i Skript Permisje: PermisjaVIP: es.kupowanie - permisja, dzięki której Vip będzie mógł spawner. PermisjaLista: es.lista - permisja pozwalająca na dostęp do listy zmiany mobów. Permisja: es.niszczenie - permisja na podnoszenie spawnerów. Komendy: Domyślnie ustawione /spawnery - otwiera gui ze sklepem spawnerow. /spawner-1 - kupuje spawner z sekcji numer 1 /spawner-2 - kupuje spawner z sekcji numer 2 /spawner-3 - kupuje spawner z sekcji numer 3 /spawner-4 - kupuje spawner z sekcji numer 4 /spawner-5 - kupuje spawner z sekcji numer 5 /spawner-6 - kupuje spawner z sekcji numer 6 /spawner-7 - kupuje spawner z sekcji numer 7 /spawner-8 - kupuje spawner z sekcji numer 8 /spawner-9 - kupuje spawner z sekcji numer 9 /spawner-10 - kupuje spawner z sekcji numer 10 /spawner-11 - kupuje spawner z sekcji numer 11 /spawner-12 - kupuje spawner z sekcji numer 12 /moblista - wyswietla liste mobow /kura - ustawia kure w spawnerze. /krowa - ustawia krowe w spawnerze. /swinia - ustawia swinie w spawnerze. /owca - ustawia owce w spawnerze. /muchomor - ustawia krowe muuchomora w spawnerze. /pajak - ustawia pajaka w spawnerze. /creeper - ustawia creepera w spawnerze. /szkielet - ustawia szkieleta w spawnerze. /zombie - ustawia zombie w spawnerze. konfiguracja bardzo prosta, kazda sekcja ma wszystko przygotowane, jest ich 12 - wystarczy uwaznie czytac. Moze komus sie to przyda Jest opcja dodania mozliwosci wywolywania komendy po kliknieciu na tabliczke prawym przyciskiem myszy. Co daje mozliwosc kupna spawnera poprzez tabliczke. - Wiem, ze latwiejszym rozwiazaniem byloby uzycie essentiala i wpisac id spawnerow w sklep. Cały KOD: # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Autor: Eustc # Opis: ES - Spawner # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # ID SPAWNERÓW # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # 52:50 = Creeper # 52:51 = Skeleton # 52:52= Spider # 52:53= Giant # 52:54= Zombie # 52:55= Slime # 52:56= Ghast # 52:57= PigZombie # 52:58= Enderman # 52:59= CaveSpider # 52:60= Silverfish # 52:61= Blaze # 52:62= Lavaslime (magma cube) # 52:63= EnderDragon # 52:64= WitherBoss # 52:65= Bat # 52:66= Witch # 52:90= Pig # 52:91= Sheep # 52:92= Cow # 52:93= Chicken # 52:94= Squid # 52:95= Wolf # 52:96= MushroomCow # 52:97= SnowMan # 52:98= Ozelot # 52:99 = VillagerGolem # 52:100 = Horse # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # options: # Naglowek - prefix Naglowek: &7[&cES&7] # Informacje - nie usuwac. Skrypt: SPAWNERY Wersja: 1.0.0 Autor: Eustc # Konfiguracja Sekcji VIP: PermisjaVIP: es.kupowanie WiadomoscBrakVIP: &cBlad: &7Ten spawner moze kupic tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&&, &6VIP&9++&7. # GUI NazwaSklepuGUI: &c&lSpawnery - Sklep Kup: &6Kliknij, aby kupic. KupVIP: &6Kliknij, aby kupic. ||&7Dostepne tylko dla VIP. WielkoscGUI: 2 MiejscePrzedmiotuZamknieciaGUI: 17 KomendaOtworzeniaGUI: spawnery # Permisja zmiany spawnera i wyswietlanie listy mobow PermisjaLista: es.lista # Permisja mozliwosci podnoszenia spawnerów Permisja: es.niszczenie # Wiadomosc po zniszczeni spawnera bez przedmiotu z permisja podnoszenia WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPrzedmiotuJakoVip: &7Zniszczyles &cSpawner&7! Przykro nam, nie uzyles odpowiedniego przedmiotu do podniesienia &cSpawnera&7. # Wiadomosc wyswietlana dla gracza bez permisji do wyswietlania listy mobow BrakPermisjiMobLista: &c&lHey! &7Dostep do Listy Mobow ma tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7, &6VIP&9++&7! # Wiadomosc wyswietlana dla gracza bez permisji zmiany spawnera BrakPermisjiZmianaSpawnera: &c&lHey! &7Dostep do tej komendy ma tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7, &6VIP&9++&7! # Wiadomosc po zniszczeniu spawnera z permisja podnoszenia WiadomoscZniszczeniaSpawnera: &7Zniszczyles &cSpawner&7! Sprawdz ekwipunek. # Ilosc przedmiotow ktora bedzie wypadac po zniszczeniu spawnera bez permisji podnoszenia IloscPrzedmiotuWypadajacePoZniszczeniuSpawneraBezRangi: 1 # Przedmiot ktory ma wypadac po zniszczeniu spawnera bez permisji podnoszenia PrzedmiotWypadajacyPoZniszczeniuSpawneraBezRangi: stone # Wiadomosc dla gracza bez permisji WiadomoscBezPermisji: Podnosic spawner moze tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7, &6VIP&9++&7. # Wiadomosc po zniszczeniu spawnera bez przedmiotu WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPermisjiPodnoszenia: &7Zniszczyles &cSpawner&7! Podnosiesc go moze tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7 i &6VIP&9++&7 specjalnym przedmiotem. # Wiadomosc po postawieniu spawnera WiadomoscPostawieniaSpawnera: &7Postawiles &cSpawner&7, aby zmienic typ potwora wpisz &c/moblista&7. # Wiadomosc po postawieniu spawnera bez rangi WiadomoscPostawieniaSpawneraBezRangi: &7Postawiles &cSpawner&7. Kup &6VIP&7, &6VIP&9+&7 lub &6VIP&9++&7, aby uzyskac dostep do zmiany typu spawnera! # Nazwa zniszczonego spawnera NazwaZniszczonegoSpawnera: &cZniszczony_Spawner # Opis zniszczonego spawnera OpisZniszczonegoSpawnera: &7Wpisz_&c/moblista&7,_aby_sprawdzic_mozliwosc_zmiany_spawnera. # Przedmiot, ktorym zniszczysz spawner - angielska nazwa slowna Przedmiot: wooden pickaxe # Nazwa przedmiotu, ktorym mozna zniszczysc spawner - wyswietlana w opisie spawnera NazwaPrzedmiotu: Drewnianego_Kilofa # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 1 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena1: 123 Opis1: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa1: &7Spawner_&6MushroomCow&7. NazwaGUI1: &7Spawner &6MushroomCow&7. PozycjaGUI1: 0 Ilosc1: 1 Rodzaj1: 52:96 Komenda1: spawner-1 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 2 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena2: 123 Opis2: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa2: &7Spawner_&6Creeper&7. NazwaGUI2: &7Spawner &6Creeper&7. PozycjaGUI2: 1 Ilosc2: 1 Rodzaj2: 52:50 Komenda2: spawner-2 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 3 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena3: 123 Opis3: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa3: &7Spawner_&6Skeleton&7. NazwaGUI3: &7Spawner &6Skeleton&7. PozycjaGUI3: 2 Ilosc3: 1 Rodzaj3: 52:51 Komenda3: spawner-3 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 4 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena4: 123 Opis4: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa4: &7Spawner_&6Spider&7. NazwaGUI4: &7Spawner &6Spider&7. PozycjaGUI4: 3 Ilosc4: 1 Rodzaj4: 52:52 Komenda4: spawner-4 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 5 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena5: 123 Opis5: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa5: &7Spawner_&6Zombie&7. NazwaGUI5: &7Spawner &6Zombie&7. PozycjaGUI5: 4 Ilosc5: 1 Rodzaj5: 52:54 Komenda5: spawner-5 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 6 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena6: 123 Opis6: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa6: &7Spawner_&6Sheep&7. NazwaGUI6: &7Spawner &6Sheep&7. PozycjaGUI6: 5 Ilosc6: 1 Rodzaj6: 52:91 Komenda6: spawner-6 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 7 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena7: 123 Opis7: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa7: &7Spawner_&6Pig&7. NazwaGUI7: &7Spawner &6Pig&7. PozycjaGUI7: 6 Ilosc7: 1 Rodzaj7: 52:90 Komenda7: spawner-7 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 8 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena8: 123 Opis8: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa8: &7Spawner_&6Cow&7. NazwaGUI8: &7Spawner &6Cow&7. PozycjaGUI8: 7 Ilosc8: 1 Rodzaj8: 52:92 Komenda8: spawner-8 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 9 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena9: 123 Opis9: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa9: &7Spawner_&6Chicken&7. NazwaGUI9: &7Spawner &6Chicken&7. PozycjaGUI9: 8 Ilosc9: 1 Rodzaj9: 52:93 Komenda9: spawner-9 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 10 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena10: 123 Opis10: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa10: &7Spawner_&6Iron_Golem&7. NazwaGUI10: &7Spawner &6Iron Golem&7. PozycjaGUI10: 12 Ilosc10: 1 Rodzaj10: 52:99 Komenda10: spawner-10 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 11 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena11: 123 Opis11: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa11: &7Spawner_&6EnderMan&7. NazwaGUI11: &7Spawner &6EnderMan&7. PozycjaGUI11: 13 Ilosc11: 1 Rodzaj11: 52:58 Komenda11: spawner-11 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Spawner 12 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera Cena12: 123 Opis12: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c Nazwa12: &7Spawner_&6PigZombie&7. NazwaGUI12: &7Spawner &6PigZombie&7. PozycjaGUI12: 14 Ilosc12: 1 Rodzaj12: 52:57 Komenda12: spawner-12 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # KOD # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # command /{@KomendaOtworzeniaGUI}: trigger: open chest with {@WielkoscGUI} rows named "{@NazwaSklepuGUI}" to player wait 2 ticks format slot {@PozycjaGUI1} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI1}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena1}$" to run [execute player command "{@Komenda1}"] format slot {@PozycjaGUI2} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI2}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena2}$" to run [execute player command "{@Komenda2}"] format slot {@PozycjaGUI3} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI3}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena3}$" to run [execute player command "{@Komenda3}"] format slot {@PozycjaGUI4} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI4}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena4}$" to run [execute player command "{@Komenda4}"] format slot {@PozycjaGUI5} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI5}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena5}$" to run [execute player command "{@Komenda5}"] format slot {@PozycjaGUI6} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI6}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena6}$" to run [execute player command "{@Komenda6}"] format slot {@PozycjaGUI7} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI7}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena7}$" to run [execute player command "{@Komenda7}"] format slot {@PozycjaGUI8} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI8}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena8}$" to run [execute player command "{@Komenda8}"] format slot {@PozycjaGUI9} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI9}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena9}$" to run [execute player command "{@Komenda9}"] format slot {@PozycjaGUI10} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI10}" with lore "{@KupVIP}||&cKoszt: &a{@Cena10}$" to run [execute player command "{@Komenda10}"] format slot {@PozycjaGUI11} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI11}" with lore "{@KupVIP}||&cKoszt: &a{@Cena11}$" to run [execute player command "{@Komenda11}"] format slot {@PozycjaGUI12} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI12}" with lore "{@KupVIP}||&cKoszt: &a{@Cena12}$" to run [execute player command "{@Komenda12}"] format slot {@MiejscePrzedmiotuZamknieciaGUI} of player with 1 of redstone block named "&6ZAMKNIJ" with lore "||&6Kliknij, aby zamknac sklep." to close stop command /{@Komenda1}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena1}: remove {@Cena1} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena1}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj1} {@Ilosc1} name:{@Nazwa1} lore:{@Opis1}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda2}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena2}: remove {@Cena2} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena2}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj2} {@Ilosc2} name:{@Nazwa2} lore:{@Opis2}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda3}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena3}: remove {@Cena3} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena3}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj3} {@Ilosc3} name:{@Nazwa3} lore:{@Opis3}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda4}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena4}: remove {@Cena4} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena4}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj4} {@Ilosc4} name:{@Nazwa4} lore:{@Opis4}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda5}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena5}: remove {@Cena5} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena5}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj5} {@Ilosc5} name:{@Nazwa5} lore:{@Opis5}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda6}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena6}: remove {@Cena6} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena6}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj6} {@Ilosc6} name:{@Nazwa6} lore:{@Opis6}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda7}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena7}: remove {@Cena7} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena7}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj7} {@Ilosc7} name:{@Nazwa7} lore:{@Opis7}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda8}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena8}: remove {@Cena8} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena8}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj8} {@Ilosc8} name:{@Nazwa8} lore:{@Opis8}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop command /{@Komenda9}: trigger: set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena9}: remove {@Cena9} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena9}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj9} {@Ilosc9} name:{@Nazwa9} lore:{@Opis9}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop # konfiguracja spawnerów vip (PermisjaVIP) command /{@Komenda10}: trigger: if player have permissions "{@PermisjaVIP}": set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena10}: remove {@Cena10} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena10}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj10} {@Ilosc10} name:{@Nazwa10} lore:{@Opis10}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop else: send "{@WiadomoscBrakVIP}" command /{@Komenda11}: trigger: if player have permissions "{@PermisjaVIP}": set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena11}: remove {@Cena11} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena11}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj11} {@Ilosc11} name:{@Nazwa11} lore:{@Opis11}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop else: send "{@WiadomoscBrakVIP}" command /{@Komenda12}: trigger: if player have permissions "{@PermisjaVIP}": set {_bal} to player's balance if {_bal} is bigger or equal to {@Cena12}: remove {@Cena12} from player's balance chance of 100%: send "&a{@Cena12}$ zostalo pobrane z konta." execute console command "/give %player% {@Rodzaj12} {@Ilosc12} name:{@Nazwa12} lore:{@Opis12}{@NazwaPrzedmiotu}&7." else: send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy." stop else: send "{@WiadomoscBrakVIP}" # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Zmiana Spawnerów # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # command /moblista: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": send "&aLista potworow dostepnych do zmiany w spawnerze." send "&aWpisujac patrz na spawner." send "&aZmiana dziala tylko na wyspach!" send "&cZwierzeta:" send " &c+ &7/kura - ustawia kure w spawnerze." send " &c+ &7/krowa - ustawia krowe w spawnerze." send " &c+ &7/swinia - ustawia swinie w spawnerze." send " &c+ &7/owca - ustawia owce w spawnerze." send " &c+ &7/muchomor - ustawia krowe muuchomora w spawnerze." send "&cPotwory:" send " &c+ &7/pajak - ustawia pajaka w spawnerze." send " &c+ &7/creeper - ustawia creepera w spawnerze." send " &c+ &7/szkielet - ustawia szkieleta w spawnerze." send " &c+ &7/zombie - ustawia zombie w spawnerze." if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiMobLista}" command /kura: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner chicken" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /krowa: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner cow" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /swinia: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner pig" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /owca: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner sheep" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /muchomor: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner mushroomcow" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /pajak: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner spider" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /szkielet: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner skeleton" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /zombie: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner zombie" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" command /creeper: trigger: if player have permissions "{@PermisjaLista}": execute player command "/spawner creeper" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}" # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Niszczenie spawnera # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # on break of mob spawner: if player have permissions "{@Permisja}": player's tool is {@Przedmiot}: set event-block to air execute console command "/give %player% 52 1 name:{@NazwaZniszczonegoSpawnera} lore:{@OpisZniszczonegoSpawnera}" send "{@Naglowek} {@WiadomoscZniszczeniaSpawnera}" player's tool is not {@Przedmiot}: send "{@Naglowek} {@WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPrzedmiotuJakoVip}" if player doesn't have permission "{@Permisja}": send "{@Naglowek} {@WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPermisjiPodnoszenia}" drop {@IloscPrzedmiotuWypadajacePoZniszczeniuSpawneraBezRangi} {@PrzedmiotWypadajacyPoZniszczeniuSpawneraBezRangi} # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Postawienie spawnera # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # on place of mob spawner: if player have permissions "{@PermisjaLista}": send "{@Naglowek} {@WiadomoscPostawieniaSpawnera}" if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}": send "{@Naglowek} {@WiadomoscPostawieniaSpawneraBezRangi}" # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Wiadomosc po uruchomieniu skryptu # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # on script load: wait 5 seconds send "Aktywowano Skrypt {@Skrypt} w wersji {@Wersja} wykonanego przez {@Autor}." to console # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Wiadomosc po wylaczeniu skryptu # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # on skript stop: send "Dezktywowano Skrypt {@Skrypt} w wersji {@Wersja} wykonanego przez {@Autor}." to console Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.