Skocz do zawartości

[Skrypt] Spawnery


radziouk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym pochwalić się moim pierwszym skryptem, nie jest on idealny, ale swoje robi, mianowicie wprowadza do gry możliwość kupienia spawnera za $ komenda oraz przez GUI. Kod jest przystosowany do najłatwiejszej konfiguracji, niestety zrobione na 12 spawnerów. 9 dla zwykłego gracza i 3 dla vipów. Jest to moj pierwszy skrypt ktory napisalem sam z pomoca internetu, zapewne jak kazdy.

 

 

Ustawienie ceny spawnera ustawia ja takze w gui.

Mozliwosc zmiany przedmiotu, ktorym ma byc podnoszony spawner.

Regulowanie gui - kazda sekcja ma dodana mozliwosc zmiany pozycji w gui.

i wiele wiecej

 

O ile sie nie myle to skrypt wymaga SkQuery i Skript

 

Permisje:

 

PermisjaVIP: es.kupowanie - permisja, dzięki której Vip będzie mógł spawner.

PermisjaLista: es.lista - permisja pozwalająca na dostęp do listy zmiany mobów.

Permisja: es.niszczenie - permisja na podnoszenie spawnerów.

 

Komendy:

Domyślnie ustawione

/spawnery - otwiera gui ze sklepem spawnerow.

/spawner-1 - kupuje spawner z sekcji numer 1

/spawner-2 - kupuje spawner z sekcji numer 2

/spawner-3 - kupuje spawner z sekcji numer 3

/spawner-4 - kupuje spawner z sekcji numer 4

/spawner-5 - kupuje spawner z sekcji numer 5

/spawner-6 - kupuje spawner z sekcji numer 6

/spawner-7 - kupuje spawner z sekcji numer 7

/spawner-8 - kupuje spawner z sekcji numer 8

/spawner-9 - kupuje spawner z sekcji numer 9

/spawner-10 - kupuje spawner z sekcji numer 10

/spawner-11 - kupuje spawner z sekcji numer 11

/spawner-12 - kupuje spawner z sekcji numer 12

 

/moblista - wyswietla liste mobow

/kura - ustawia kure w spawnerze.
/krowa - ustawia krowe w spawnerze.
/swinia - ustawia swinie w spawnerze.
/owca - ustawia owce w spawnerze.
/muchomor - ustawia krowe muuchomora w spawnerze.
/pajak - ustawia pajaka w spawnerze.
/creeper - ustawia creepera w spawnerze.
/szkielet - ustawia szkieleta w spawnerze.
/zombie - ustawia zombie w spawnerze.
 
konfiguracja bardzo prosta, kazda sekcja ma wszystko przygotowane, jest ich 12 - wystarczy uwaznie czytac. Moze komus sie to przyda :)
 
Jest opcja dodania mozliwosci wywolywania komendy po kliknieciu na tabliczke prawym przyciskiem myszy. Co daje mozliwosc kupna spawnera poprzez tabliczke. - Wiem, ze latwiejszym rozwiazaniem byloby uzycie essentiala i wpisac id spawnerow w sklep.

 

 

 

Cały KOD:

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
# Autor: Eustc
# Opis: ES - Spawner
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# ID SPAWNERÓW
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
# 52:50 = Creeper
# 52:51 = Skeleton
# 52:52= Spider
# 52:53= Giant
# 52:54= Zombie
# 52:55= Slime
# 52:56= Ghast
# 52:57= PigZombie
# 52:58= Enderman
# 52:59= CaveSpider
# 52:60= Silverfish
# 52:61= Blaze
# 52:62= Lavaslime (magma cube)
# 52:63= EnderDragon
# 52:64= WitherBoss
# 52:65= Bat
# 52:66= Witch
# 52:90= Pig
# 52:91= Sheep
# 52:92= Cow
# 52:93= Chicken
# 52:94= Squid
# 52:95= Wolf
# 52:96= MushroomCow
# 52:97= SnowMan
# 52:98= Ozelot
# 52:99 = VillagerGolem
# 52:100 = Horse
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
options:
# Naglowek - prefix
	Naglowek: &7[&cES&7]
# Informacje - nie usuwac.
	Skrypt: SPAWNERY
	Wersja: 1.0.0
	Autor: Eustc
	
# Konfiguracja Sekcji VIP:
	PermisjaVIP: es.kupowanie
	WiadomoscBrakVIP: &cBlad: &7Ten spawner moze kupic tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&&, &6VIP&9++&7.
# GUI
	NazwaSklepuGUI: &c&lSpawnery - Sklep
	Kup: &6Kliknij, aby kupic.
	KupVIP: &6Kliknij, aby kupic. ||&7Dostepne tylko dla VIP.
	WielkoscGUI: 2
	MiejscePrzedmiotuZamknieciaGUI: 17
	KomendaOtworzeniaGUI: spawnery
	
# Permisja zmiany spawnera i wyswietlanie listy mobow
	PermisjaLista: es.lista
	
# Permisja mozliwosci podnoszenia spawnerów
	Permisja: es.niszczenie
	
# Wiadomosc po zniszczeni spawnera bez przedmiotu z permisja podnoszenia
	WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPrzedmiotuJakoVip: &7Zniszczyles &cSpawner&7! Przykro nam, nie uzyles odpowiedniego przedmiotu do podniesienia &cSpawnera&7.
	
# Wiadomosc wyswietlana dla gracza bez permisji do wyswietlania listy mobow
	BrakPermisjiMobLista: &c&lHey! &7Dostep do Listy Mobow ma tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7, &6VIP&9++&7!
	
# Wiadomosc wyswietlana dla gracza bez permisji zmiany spawnera
	BrakPermisjiZmianaSpawnera: &c&lHey! &7Dostep do tej komendy ma tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7, &6VIP&9++&7!	

# Wiadomosc po zniszczeniu spawnera z permisja podnoszenia
	WiadomoscZniszczeniaSpawnera: &7Zniszczyles &cSpawner&7! Sprawdz ekwipunek.

# Ilosc przedmiotow ktora bedzie wypadac po zniszczeniu spawnera bez permisji podnoszenia
	IloscPrzedmiotuWypadajacePoZniszczeniuSpawneraBezRangi: 1
	
# Przedmiot ktory ma wypadac po zniszczeniu spawnera bez permisji podnoszenia
	PrzedmiotWypadajacyPoZniszczeniuSpawneraBezRangi: stone
	
# Wiadomosc dla gracza bez permisji
	WiadomoscBezPermisji: Podnosic spawner moze tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7, &6VIP&9++&7.
	
# Wiadomosc po zniszczeniu spawnera bez przedmiotu
	WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPermisjiPodnoszenia: &7Zniszczyles &cSpawner&7! Podnosiesc go moze tylko &6VIP&7, &6VIP&9+&7 i &6VIP&9++&7 specjalnym przedmiotem.
	
# Wiadomosc po postawieniu spawnera	
	WiadomoscPostawieniaSpawnera: &7Postawiles &cSpawner&7, aby zmienic typ potwora wpisz &c/moblista&7.
	
# Wiadomosc po postawieniu spawnera bez rangi
	WiadomoscPostawieniaSpawneraBezRangi: &7Postawiles &cSpawner&7. Kup &6VIP&7, &6VIP&9+&7 lub &6VIP&9++&7, aby uzyskac dostep do zmiany typu spawnera!
	
# Nazwa zniszczonego spawnera
	NazwaZniszczonegoSpawnera: &cZniszczony_Spawner
	
# Opis zniszczonego spawnera
	OpisZniszczonegoSpawnera: &7Wpisz_&c/moblista&7,_aby_sprawdzic_mozliwosc_zmiany_spawnera.
	
# Przedmiot, ktorym zniszczysz spawner - angielska nazwa slowna
	Przedmiot: wooden pickaxe
	
# Nazwa przedmiotu, ktorym mozna zniszczysc spawner - wyswietlana w opisie spawnera
	NazwaPrzedmiotu: Drewnianego_Kilofa	
	
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 1 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena1: 123
	Opis1: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa1: &7Spawner_&6MushroomCow&7.
	NazwaGUI1: &7Spawner &6MushroomCow&7.
	PozycjaGUI1: 0
	Ilosc1: 1
	Rodzaj1: 52:96
	Komenda1: spawner-1
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 2 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena2: 123
	Opis2: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa2: &7Spawner_&6Creeper&7.
	NazwaGUI2: &7Spawner &6Creeper&7.
	PozycjaGUI2: 1
	Ilosc2: 1
	Rodzaj2: 52:50
	Komenda2: spawner-2
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 3 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena3: 123
	Opis3: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa3: &7Spawner_&6Skeleton&7.
	NazwaGUI3: &7Spawner &6Skeleton&7.
	PozycjaGUI3: 2
	Ilosc3: 1
	Rodzaj3: 52:51
	Komenda3: spawner-3
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 4 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena4: 123
	Opis4: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa4: &7Spawner_&6Spider&7.
	NazwaGUI4: &7Spawner &6Spider&7.
	PozycjaGUI4: 3
	Ilosc4: 1
	Rodzaj4: 52:52
	Komenda4: spawner-4
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 5 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena5: 123
	Opis5: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa5: &7Spawner_&6Zombie&7.
	NazwaGUI5: &7Spawner &6Zombie&7.
	PozycjaGUI5: 4
	Ilosc5: 1
	Rodzaj5: 52:54
	Komenda5: spawner-5
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 6 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena6: 123
	Opis6: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa6: &7Spawner_&6Sheep&7.
	NazwaGUI6: &7Spawner &6Sheep&7.
	PozycjaGUI6: 5
	Ilosc6: 1
	Rodzaj6: 52:91
	Komenda6: spawner-6
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 7 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena7: 123
	Opis7: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa7: &7Spawner_&6Pig&7.
	NazwaGUI7: &7Spawner &6Pig&7.
	PozycjaGUI7: 6
	Ilosc7: 1
	Rodzaj7: 52:90
	Komenda7: spawner-7
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 8 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena8: 123
	Opis8: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa8: &7Spawner_&6Cow&7.
	NazwaGUI8: &7Spawner &6Cow&7.
	PozycjaGUI8: 7
	Ilosc8: 1
	Rodzaj8: 52:92
	Komenda8: spawner-8
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 9 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena9: 123
	Opis9: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa9: &7Spawner_&6Chicken&7.
	NazwaGUI9: &7Spawner &6Chicken&7.
	PozycjaGUI9: 8
	Ilosc9: 1
	Rodzaj9: 52:93
	Komenda9: spawner-9
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 10 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena10: 123
	Opis10: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa10: &7Spawner_&6Iron_Golem&7.
	NazwaGUI10: &7Spawner &6Iron Golem&7.
	PozycjaGUI10: 12
	Ilosc10: 1
	Rodzaj10: 52:99
	Komenda10: spawner-10	
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 11 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena11: 123
	Opis11: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa11: &7Spawner_&6EnderMan&7.
	NazwaGUI11: &7Spawner &6EnderMan&7.
	PozycjaGUI11: 13
	Ilosc11: 1
	Rodzaj11: 52:58
	Komenda11: spawner-11
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Spawner 12 - W opisie i nazwie wpisuj zamiast spacji "_" W rodzaju ID spawnera
	Cena12: 123
	Opis12: &6Spawner_&7podniesiesz_uzywajac_&c
	Nazwa12: &7Spawner_&6PigZombie&7.
	NazwaGUI12: &7Spawner &6PigZombie&7.
	PozycjaGUI12: 14
	Ilosc12: 1
	Rodzaj12: 52:57
	Komenda12: spawner-12	
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# KOD
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #		
command /{@KomendaOtworzeniaGUI}:
	trigger:
		open chest with {@WielkoscGUI} rows named "{@NazwaSklepuGUI}" to player
		wait 2 ticks
		format slot {@PozycjaGUI1} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI1}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena1}$" to run [execute player command "{@Komenda1}"]
		format slot {@PozycjaGUI2} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI2}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena2}$" to run [execute player command "{@Komenda2}"]
		format slot {@PozycjaGUI3} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI3}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena3}$" to run [execute player command "{@Komenda3}"]
		format slot {@PozycjaGUI4} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI4}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena4}$" to run [execute player command "{@Komenda4}"]
		format slot {@PozycjaGUI5} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI5}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena5}$" to run [execute player command "{@Komenda5}"]
		format slot {@PozycjaGUI6} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI6}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena6}$" to run [execute player command "{@Komenda6}"]
		format slot {@PozycjaGUI7} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI7}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena7}$" to run [execute player command "{@Komenda7}"]
		format slot {@PozycjaGUI8} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI8}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena8}$" to run [execute player command "{@Komenda8}"]
		format slot {@PozycjaGUI9} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI9}" with lore "{@Kup}||&cKoszt: &a{@Cena9}$" to run [execute player command "{@Komenda9}"]
		format slot {@PozycjaGUI10} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI10}" with lore "{@KupVIP}||&cKoszt: &a{@Cena10}$" to run [execute player command "{@Komenda10}"]
		format slot {@PozycjaGUI11} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI11}" with lore "{@KupVIP}||&cKoszt: &a{@Cena11}$" to run [execute player command "{@Komenda11}"]
		format slot {@PozycjaGUI12} of player with 1 of mob spawner named "{@NazwaGUI12}" with lore "{@KupVIP}||&cKoszt: &a{@Cena12}$" to run [execute player command "{@Komenda12}"]		
		format slot {@MiejscePrzedmiotuZamknieciaGUI} of player with 1 of redstone block named "&6ZAMKNIJ" with lore "||&6Kliknij, aby zamknac sklep." to close
		stop
		
command /{@Komenda1}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena1}:
			remove {@Cena1} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena1}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj1} {@Ilosc1} name:{@Nazwa1} lore:{@Opis1}{@NazwaPrzedmiotu}&7."					
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop	
			
command /{@Komenda2}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena2}:
			remove {@Cena2} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena2}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj2} {@Ilosc2} name:{@Nazwa2} lore:{@Opis2}{@NazwaPrzedmiotu}&7."					
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop

command /{@Komenda3}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena3}:
			remove {@Cena3} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena3}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj3} {@Ilosc3} name:{@Nazwa3} lore:{@Opis3}{@NazwaPrzedmiotu}&7."				
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop

command /{@Komenda4}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena4}:
			remove {@Cena4} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena4}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj4} {@Ilosc4} name:{@Nazwa4} lore:{@Opis4}{@NazwaPrzedmiotu}&7."				
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop

command /{@Komenda5}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena5}:
			remove {@Cena5} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena5}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj5} {@Ilosc5} name:{@Nazwa5} lore:{@Opis5}{@NazwaPrzedmiotu}&7."				
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop

command /{@Komenda6}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena6}:
			remove {@Cena6} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena6}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj6} {@Ilosc6} name:{@Nazwa6} lore:{@Opis6}{@NazwaPrzedmiotu}&7."				
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop

command /{@Komenda7}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena7}:
			remove {@Cena7} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena7}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj7} {@Ilosc7} name:{@Nazwa7} lore:{@Opis7}{@NazwaPrzedmiotu}&7."				
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop

command /{@Komenda8}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena8}:
			remove {@Cena8} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena8}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj8} {@Ilosc8} name:{@Nazwa8} lore:{@Opis8}{@NazwaPrzedmiotu}&7."				
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop

command /{@Komenda9}:
	trigger:
		set {_bal} to player's balance
		if {_bal} is bigger or equal to {@Cena9}:
			remove {@Cena9} from player's balance
			chance of 100%:
				send "&a{@Cena9}$ zostalo pobrane z konta."
				execute console command "/give %player% {@Rodzaj9} {@Ilosc9} name:{@Nazwa9} lore:{@Opis9}{@NazwaPrzedmiotu}&7."				
		else:
			send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
			stop
			
# konfiguracja spawnerów vip (PermisjaVIP)

command /{@Komenda10}:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaVIP}":
			set {_bal} to player's balance
			if {_bal} is bigger or equal to {@Cena10}:
				remove {@Cena10} from player's balance
				chance of 100%:
					send "&a{@Cena10}$ zostalo pobrane z konta."
					execute console command "/give %player% {@Rodzaj10} {@Ilosc10} name:{@Nazwa10} lore:{@Opis10}{@NazwaPrzedmiotu}&7."					
			else:
				send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
				stop	
		else:
			send "{@WiadomoscBrakVIP}"

command /{@Komenda11}:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaVIP}":
			set {_bal} to player's balance
			if {_bal} is bigger or equal to {@Cena11}:
				remove {@Cena11} from player's balance
				chance of 100%:
					send "&a{@Cena11}$ zostalo pobrane z konta."
					execute console command "/give %player% {@Rodzaj11} {@Ilosc11} name:{@Nazwa11} lore:{@Opis11}{@NazwaPrzedmiotu}&7."					
			else:
				send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
				stop	
		else:
			send "{@WiadomoscBrakVIP}"

command /{@Komenda12}:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaVIP}":
			set {_bal} to player's balance
			if {_bal} is bigger or equal to {@Cena12}:
				remove {@Cena12} from player's balance
				chance of 100%:
					send "&a{@Cena12}$ zostalo pobrane z konta."
					execute console command "/give %player% {@Rodzaj12} {@Ilosc12} name:{@Nazwa12} lore:{@Opis12}{@NazwaPrzedmiotu}&7."					
			else:
				send "&cBlad: &4Nie masz tyle pieniedzy."
				stop	
		else:
			send "{@WiadomoscBrakVIP}"
			
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
# Zmiana Spawnerów
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
command /moblista:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":
			send "&aLista potworow dostepnych do zmiany w spawnerze."		
			send "&aWpisujac patrz na spawner."
			send "&aZmiana dziala tylko na wyspach!"		
			send "&cZwierzeta:"		
			send " &c+ &7/kura - ustawia kure w spawnerze."		
			send " &c+ &7/krowa - ustawia krowe w spawnerze."		
			send " &c+ &7/swinia - ustawia swinie w spawnerze."		
			send " &c+ &7/owca - ustawia owce w spawnerze."		
			send " &c+ &7/muchomor - ustawia krowe muuchomora w spawnerze."		
			send "&cPotwory:"		
			send " &c+ &7/pajak - ustawia pajaka w spawnerze."	
			send " &c+ &7/creeper - ustawia creepera w spawnerze."	
			send " &c+ &7/szkielet - ustawia szkieleta w spawnerze."	
			send " &c+ &7/zombie - ustawia zombie w spawnerze."	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiMobLista}"			
	
command /kura:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":
			execute player command "/spawner chicken"
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /krowa:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":
			execute player command "/spawner cow"	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /swinia:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":	
			execute player command "/spawner pig"	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /owca:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":	
			execute player command "/spawner sheep"	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /muchomor:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":	
			execute player command "/spawner mushroomcow"	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /pajak:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":	
			execute player command "/spawner spider"	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /szkielet:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":	
			execute player command "/spawner skeleton"	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /zombie:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":	
			execute player command "/spawner zombie"	
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"

command /creeper:
	trigger:
		if player have permissions "{@PermisjaLista}":	
			execute player command "/spawner creeper"
		if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":	
			send "{@BrakPermisjiZmianaSpawnera}"
							
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Niszczenie spawnera			
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #				
on break of mob spawner:
	if player have permissions "{@Permisja}":
		player's tool is {@Przedmiot}:
			set event-block to air
			execute console command "/give %player% 52 1 name:{@NazwaZniszczonegoSpawnera} lore:{@OpisZniszczonegoSpawnera}"
			send "{@Naglowek} {@WiadomoscZniszczeniaSpawnera}"
		player's tool is not {@Przedmiot}:
			send "{@Naglowek} {@WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPrzedmiotuJakoVip}"	
	if player doesn't have permission "{@Permisja}":
		send "{@Naglowek} {@WiadomoscZniszczeniaSpawneraBezPermisjiPodnoszenia}"
		drop {@IloscPrzedmiotuWypadajacePoZniszczeniuSpawneraBezRangi} {@PrzedmiotWypadajacyPoZniszczeniuSpawneraBezRangi}
		
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Postawienie spawnera			
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #			
on place of mob spawner:
	if player have permissions "{@PermisjaLista}":
		send "{@Naglowek} {@WiadomoscPostawieniaSpawnera}"
	if player doesn't have permission "{@PermisjaLista}":
		send "{@Naglowek} {@WiadomoscPostawieniaSpawneraBezRangi}"
	
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Wiadomosc po uruchomieniu skryptu			
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #		
on script load:
        wait 5 seconds
        send "Aktywowano Skrypt {@Skrypt} w wersji {@Wersja} wykonanego przez {@Autor}." to console
		
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
# Wiadomosc po wylaczeniu skryptu			
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # #	
on skript stop:
        send "Dezktywowano Skrypt {@Skrypt} w wersji {@Wersja} wykonanego przez {@Autor}." to console		
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Skrypt] Spawnery   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...