Skocz do zawartości

C++ Otrzymywanie Doświadczenia z mobów


xFasTeRsKi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Udostępniam opcję zmiany % za moby w sensie:

Za moba dostaniemy tyle EXP'a ile jest ustawione w mob_proto a nie np.

w mob_proto jest 500000exp'a, to dostajemy 10%, po zmianie otrzymamy 500000exp'a czyli ileś tam lvl'i.

 

xyz

 

 

Wrzucam bo nie każdy potrafi sam to zmienić :)

^,--.^

Odnośnik do komentarza

Tu chodzi o to, że nie ważne jaki poziom różnicy moba to dostaniemy tyle expa ile jest w proto czy jak? 

Nie.

różnica lvl z mobem jeszcze szukam w pliku :D

 

Chodzi o to że np. masz 1 lvl, i w mob_proto masz ustawione u np. dzikiego psa 500k expa.

To dostajesz  500k expa za 1 dzikiego psa.

Czyli za 1 dzikiego psa w przypadku jak masz 500k expa z niego, to otrzymasz ok. +/- 10lvl np..

^,--.^

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

 

Tu chodzi o to, że nie ważne jaki poziom różnicy moba to dostaniemy tyle expa ile jest w proto czy jak? 

Nie.

różnica lvl z mobem jeszcze szukam w pliku :D

 

Chodzi o to że np. masz 1 lvl, i w mob_proto masz ustawione u np. dzikiego psa 500k expa.

To dostajesz  500k expa za 1 dzikiego psa.

Czyli za 1 dzikiego psa w przypadku jak masz 500k expa z niego, to otrzymasz ok. +/- 10lvl np..

 

I tak wlasnie powstaje expbug xD

OQqSOv4.png

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum C++ Otrzymywanie Doświadczenia z mobów   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...