Skocz do zawartości

Kupno komputera

Wisienqa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)  Mam obecnie komputer który niegdyś używał mój kuzyn(sam składał). Rozważam kupno nowego, gdyż jego prędkość jest obecnie niezbyt zadowalająca i ma już swoje lata. Dodam, iż komputer używam głównie do gier. Format robiłam przez te 3 lata użytkowania 2 razy. Nie znam się aż tak dobrze na komputerach, żeby znaleźć lepszy w miarę przystępnej cenie, więc zwracam się do was z prośbą. Ile tak +/- się wykosztuję i jak znaleźć lepszy? Z góry dziękuję za wszelką pomoc :D

post-1120937-0-67964200-1482963783_thumb.png

Ramy nie wiadomo jakie DDR i ile MHz? Płyta główna jaka? Grafiki zew. brak? Jaka buda? Jaki dysk? Podaj odpowiedzi jeśli możesz :D

Jeśli nie brać części z tego to jakieś 2500zł i masz coś fajnego i lepszego w przystępnej cenie, podejrzewam, że za 2000zł coś lepszego by już było ale im więcej tym lepiej, jak myślisz do ilu możesz się wykosztować? 

xD

CPU

AMD Athlon II X4 645

Propus 45nm Technology

RAM

4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 669MHz (9-9-9-24)

Motherboard

Gigabyte Technology Co. Ltd. GA-MA78LMT-US2H (Socket M2)

Graphics

Vw19G2 (1440x900@60Hz)

2047MB NVIDIA GeForce GT 430 (Undefined)

Storage

465GB SAMSUNG HD502HJ ATA Device (SATA)

A propo ceny to myslalam o max 2200zl

Zasilacz jeszcze podaj, no i powiedz co chcesz osiagnac tym upgrade, bo moze nie jest potrzebny ten budzet, a wtedy mozna tylko zmienic karte graifczna dokupic ram i ssd

Ogólnie to komputer od dłuższego czasu strasznie muli i nie ma dnia, w którym nie wyskoczyłyby przynajmniej 3 bluescreeny. Format już tym razem nie pomógł. Skoro tak to mógłbyś mi powiedzieć jaką kartę graficzną kupić?

Zasilacz jeszcze podaj, no i powiedz co chcesz osiagnac tym upgrade, bo moze nie jest potrzebny ten budzet, a wtedy mozna tylko zmienic karte graifczna dokupic ram i ssd