Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Profesjonalne doradztwo sprzętu

TrinityKiller

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Chciałbym złożyć dobry komputer, ale nie znam się na tym najlepiej. Pieniądze nie stanowią problemu, dlatego mógłbym je przeznaczyć na opinię eksperta.
Czy jest Wam znany jakikolwiek serwis internetowy (w Polsce bądź za granicą), który zajmuje się doradztwem sprzętu komputerowego? Wiem, że w tym wszystkim mogą mi pomóc za darmo użytkownicy forum, jednak lubię mieć gwarancję dobrze wykonanej roboty.

PS: Nie interesuje mnie portal typu Morele.net, na którym jestem zmuszony użyć jedynie ich własnych produktów.

Z góry dziękuję :)

Opublikowano

Chwila - a w jakim sklepie nie kupujesz produktów, które sklep posiada?

Każdy "profesjonalny serwis" złoży ci takiego samego kompa jak my, inne forum czy zwykła osoba która się na tym zna.

Moje Konsole:

PS3 FAT CECHL04 YLOD - CFW DARKNET 4.66 V1.02 CEX

PS3 SLIM CECH-2004A YLOD- CFW REBUG 4.76.1 + COBRA 7.2 + WebMAN MOD 1.43.21 REBUG EDTION DEX

PS3 SLIM CECH-2504B - CFW REBUG 4.81.2 + COBRA 7.5+ WebMAN MOD 1.45.09 CEX

XBOX ONE S

Mój komputer:

Procesor: Ryzen 5 2600, Płyta Główna: MSI X470 Gaming Pro Carbon, Karta Graficzna: Sapphire RX 5700 XT Nitro+Zasilacz: Seasonic Focus Plus Gold 650W, SSD: ADATA SX8200 Pro 256GB + Crucial MX500 250GB, HDD: HGST 500GB + HGST 500GB + TOSHIBA 1TB, Obudowa: BeQuiet Silent Base 601, Chłodzenie: NZXT Kraken X62,
RAM: 4x 4GB HyperX DDR4 2133MHz CL14 (OC 3000MHz CL16)