Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

TS3 Problem z połączeniem

-Vasto-

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem wygląda tak, co jakiś czas nie działa mi żadna przeglądarka (ts i gry online dalej działają) więc restartuje neta zawsze pomoga (tak jakby część portów się blokowała nie znam się na sieciach nie bawiłem się) jednak kiedy ostatnio będąc na ts zrestartowałem router nie byłem już wstanie wejśc na niego nic nie pomaga restart komputer/internetu/czekania/czyszczenie cache/odpalanie przez administratora itd

Tak samo miałem z innym tsem przez dzień, dzisiaj znowu mam to samo pewnie się naprawi za jakiś czas ale wolałbym wiedzieć co jest przyczyną lub jak to naprawić.

Wszystkie inne tsy mi działają poprawnie.

Edit:

Jestem w stanie wejść tylko przez VPN zjebanego Hotspot Shielda.. o co chodzi

NJxbd4x.png

Specjalista
Opublikowano
tracert IP_SERWERA

Odpal CMD i wpisz to. Wyniki tego polecenia daj nam tutaj. Powiedz jeszcze jakiego masz ISP i czy zmieniałeś cos w ustawieniach routera.

Opublikowano
tracert IP_SERWERA

Odpal CMD i wpisz to. Wyniki tego polecenia daj nam tutaj. Powiedz jeszcze jakiego masz ISP i czy zmieniałeś cos w ustawieniach routera.

Aktualnie z tego tsa dostaje: Przekroczono maksymalną liczbą jednoczesnych połączeń o tej samej tożsamości.

ISP to Niemiecka "UnityMedia" a system mam angielski

edit: to ts mojego znajomego więc mogę trochę więcej btw.