Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy w margonem - szukam porad

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako iż jestem początkującym graczem w margonem kieruję do doświadczonych graczy kilka pytań, oraz mówię, że niektóre mogą być głupie :P [oraz możecie dawać jakieś rady czy coś]

1.Kim grać ?

2.Na jakim świecie?

3.Czy traci się przedmioty np. po przegranej?

4.Czy  szybciej się expi na polskiej wersji czy angielskiej?

No 4 pytanka, dużo nie wyszło, pozdrawiam :P

Opublikowano

1. Zależy od ciebie, ale paladyn jest chyba najmocniejszy. Osobiście grałem lowca, tanckiem i magiem i to własnie mag mi przypadł do gustu

2. Tarhuna/Zorza/Telawel - polecane prze zemnie

3. Nie

4. Chyba bez różnicy nie grałem na angielskiej 

Opublikowano

Dzięki za rady, ale jeszcze poczekam chwile na odpowiedzi innych osob 

@Edit

zagram paladynem oraz na świecie tempest :D

Dzięki samosznik - już tyle info mi starczy

Opublikowano

1. Szczerze to nie ma czegoś takiego jak najlepsza profesja. Wszystko zależy od eq jakie masz i czy potrafisz rozłożyć jakieś fajne umiejętności. Najłatwiejszymi postaciami do expa są paladyn i wojownik. Najtrudniejszą zaś tanc i od wyższego lvla mag

2. Polecam Ci nowe światy lecz ze starym interfejsem

3. Jakaś szansa jest na stratę przedmiotu w walce pvp leczy tylko na świecie Brutal

4. Na angielskim serwerze nie ma żadnego bonusu do expa czy czegoś takiego. Szybciej exp leciał jedynie dlatego że expowiska były wolne. Po zmianie interfejsu na nowy ludzie zaczęli uciekać z angielskiej wersji.