Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Okno z bonusami

Mysery

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym was prosić o wsparcie. Dodałem sobie okno z bonusami na serwer, ale chciałbym zrobić dodatkową zakładkę z bonusami i tam to podpiąć tak jak jest na zdjęciu. Obecnie mam tak jak na zdjęciu tylko bez tej zakładki z bonusami. Jak to zrobić, jak to podpiąć bo jestem w tym totalnie zielony.

gggjpg_anaqsep.jpg

Edit: Jeszcze mam pytanie który plik za to odpowiada? 

Opublikowano

Polecam zrobić wszystko dokładne według tego poradnika, krok po kroku:

http://www.mpcforum.pl/topic/1038647-okno-bonus-by-sanki/page-1#entry8730315

Okno się aktywuje przyciskiem X na klawiaturze.

No dobrze ja to mam dodane ale jak to podpiąć tak jak jest na zdjęciu bo ja jestem w tym totalnie zielony. Gdyby ktoś przynajmniej napisał jaki plik odpowiada za to okno gdzie jest własnie ten status, emocje itp to moze bym coś pokombinował sam.

Opublikowano

characterwindow.py w uiscript

Dzięki, zawsze to jakaś pomoc. :) Dalej szukam sposobu jak podpiąć te okno z bonusami może być do bocznego panelu.

Opublikowano

Próbuj działać sam, jeżeli naprawdę już nie wychodzi i nic Ci nie przychodzi do głowy, wtedy pisz, bo branie gotowców na nic Ci się nie przyda.

Opublikowano

Próbuj działać sam, jeżeli naprawdę już nie wychodzi i nic Ci nie przychodzi do głowy, wtedy pisz, bo branie gotowców na nic Ci się nie przyda.