Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Combat Arms] Szybsze bieganie i strzelanie?

sp1der

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry!

Na wstępie chciałbym powiedzieć, że nie jestem informatykiem, ani nie znam się na komputerach, to co zrobiłem, było tylko i wyłącznie moim takim "raz się żyje", bo po takim zabiegu może nam paść zasilacz, komputer się spalić, bla bla bla... Dlatego ostrzegam! :)

W końcu się zebrałem i postanowiłem napisać parę słów o tym jakie działanie ma "podkręcenie komputera"

na wydajność w grze Combat Arms ( i innych również )

Pomysł na to zaczerpnąłem z gry WarRock, ponieważ tam przeważnie każdy biega na tzw. OVC ang. overclocking

Nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie to działa, bo jak już wspomniałem nie jestem jakimś informatykiem ale wiem tyle, że po takim zabiegu gra "przyspiesza" mianowicie, bronie szybciej strzelają, biegamy znacznie szybciej.

Prosty przykład, bez żadnego ubranka ( 0% speed ) biegamy równie szybko jak ludzie, którzy mają na sobie wyposażenie dające 25% speeda, lepiej, nawet szybciej :)

Jak to wszystko wygląda? Na jakiej zasadzie to działa u mnie?

Już wszystko przedstawiam.

Na początku może przedstawię mój piecyk

70672133008005897445.jpg

Tak więc do dzieła.

Na wstępie tego wszystkiego zaznaczę, że nie będzie to niestety działało wszystkim, dlaczego?

Dlatego że program Easy Tune nie zadziała pod każdą płytą główną. Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić.

- Krokiem pierwszym będzie pobranie programu Easy Tune 6