Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomysł na serwer dla gildii

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej, wpadł mi do głowy dość ciekawy pomysł, otóż serwer głosowy (teamspeak3) dla gildii grających na hardcore'ach typu: MCHardcore, MCHC, skkf, Craftcore czy MC4U.

Slotów byłoby powiedzmy od 400 do 512, zależy to od reklamy oczywiście.

Stabliność.. - to pytanie mnie do tej pory męczy, nie znam się aż tak na tych całych serwerach, ile mogą zabierać ramu czy procesora, ale tak na oko, ile bym musiał wybulić za taki serwer, chodzi mi o VPS (z dobrymi zabezpieczeniami, i w ogóle).

Jako iż gildii jest teraz mnóstwo, i jest w miarę dużo serwerów, to warto skorzystać z takiej oferty..

Więc pytanie do Was, wypaliło by takie coś? - warto iść w tą stronę?

Ostateczna nazwa tego teamspeak'a była by taka: ts3hc.pl - podoba Wam się, czy nie pasuje?

Pozdrawiam

snarx.

Opublikowano

Pierwszy projekt, nie wiesz co z czym się je i chcesz iść na taką ogromną skale?

Pomysł nie najgorszy no, ale sama maszyna ci nie wystarczy.

Do tego dochodzą przeróżne boty, grafiki, strony (bez niej nie dostaniesz licencji) także nastaw się, że wydatki (przynajmniej na początku) będą wynosić ponad 600 zł.

Opublikowano

Pierwszy projekt, nie wiesz co z czym się je i chcesz iść na taką ogromną skale?

Pomysł nie najgorszy no, ale sama maszyna ci nie wystarczy.

Do tego dochodzą przeróżne boty, grafiki, strony (bez niej nie dostaniesz licencji) także nastaw się, że wydatki (przynajmniej na początku) będą wynosić ponad 600 zł.