Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki sprzęt do nagrywania filmików na YouTube?

republicoflotus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie Forumowicze!

Ostatnio firma zdecydowała się nagrywać filmiki instruktażowe i wrzucać je do YouTube. Mam się tym zająć i wybrać optymalny sprzęt, niestety nie znam się na tym zbyt dobrze - stąd moje pytania...

Jaki mikrofon powinnam wybrać?

Jaką kartę muzyczną?

Co jeszcze będzie potrzebne?

Bardzo proszę o konkretne modele a także jaki budżet będę musiała przeznaczyć, żeby dźwięk był bardzo dobry?  :)

Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam

Opublikowano

Witajcie Forumowicze!

Ostatnio firma zdecydowała się nagrywać filmiki instruktażowe i wrzucać je do YouTube. Mam się tym zająć i wybrać optymalny sprzęt, niestety nie znam się na tym zbyt dobrze - stąd moje pytania...

Jaki mikrofon powinnam wybrać?

Jaką kartę muzyczną?

Co jeszcze będzie potrzebne?

Bardzo proszę o konkretne modele a także jaki budżet będę musiała przeznaczyć, żeby dźwięk był bardzo dobry?  :)

Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam

To firma nie podała budżetu? Przecież niektóre mikrofony kosztują po kilka tysięcy zł (ale wątpie, że macie studyjne warunki), karta dźwiękowa do mikrofonu też potrafi krocie kosztować... i nie wiem czy macie tam komputer i wtedy coś na PCI/PCI-e czy USB. Dopytaj w firmie bo tak to nie wiem nawet co polecić. Chyba, że mam coś topowego polecić...