Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak Nauczyć Się Myśleć o Tym Co Czytam ?

artur0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , Tak jak w temacie jestem w 3 klasie technikum i mam głównie problem z streszczeniami lektur bo próbuje przeczytać jakieś streszczenie 5 razy i dalej niewiem o co chodzi w tym streszczeniu jedynie początek chociaż staram się o tym myśleć , próbowałem z audiobookiem i dalej to samo . Ogólnie to mam ten problem od 1 klasy gimnazjum ale teraz zaczynają się lektury lalka potop i niewiem jak zapamietac tyle informacji. Koledzy przeczytają raz na przerwie 30 minutowej z 5 stron krótkiego streszczenia  i na kartkówce dostają po 3-4 . Prosiłbym o jakieś Rady :(

Opublikowano

Ja zawsze szukam opracowania na yt i słuchając mam przed sobą książkę ze szczegółowym streszczeniem. Jak coś nie rozumiem to zatrzymuje film i czytam :v

Opublikowano

ADHD masz. :-P

Wiesz w ogóle co to jest Deklu ? Bo chyba nie ja pytam poważnie...

Mniej więcej, do grupy objawów należą zaburzenia koncentracji. Więc się zgadza ;-)

Napisałem to pół żartem pół serio. Nie musiałeś tego brać do siebie.;-)

Masz problem z koncentracja albo jesteś zwyczajnie debilem. Takiej odpowiedzi oczekiwales?

Opublikowano

specjalnie stawiasz te spacje przed znakami interpunkcyjnymi? taki jestes? lubisz WKURWIAĆ ludzi, tak? chcesz żeby Ci wytykali to, a Ty sobie siedzisz wygodnie w fotelu popijasz whisky z colą i delektujesz sie jak Twój idealny troll działa na ludzi? 

#top