Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tablet dla początkujących

VellG

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, zafascynowały mnie rysunki róznych osób którzy rysowali głownie postaci z anime na tabletach graficznych.

Niektórzy robili to centralnie na tablecie, a inni rysując na tablecie rysowali na kompie, chciiałbym bardzo sie nauczyć rysować na takim tableciku właśnie, lecz jestem całkowicie zielony w tym temacie.

WIem, ze na mpc jest duzo osób które rysują i mam nadzieje ze cos podpowiedzą. Otóż jaki tablet będzie najlepszy, dla takiego 0 w rysowaniu jak ja co nie umie prawie nic.

Najprostszy, najdokładniejszy. Cena na razie nie ważna, po rpostu chciałbym poznać jakieś dobre.

2 pytanie jest w jakich najczęsciej programach jest to rysowane, bo gimp pewnie tez ale wątpie zeby go uzywali az tak są jakies programy bardziej profesjonalne? Z góry dziękuje pomoc mi sie przyda^^

Opublikowano

Dobrym wyborem będzie Wacom Intuos Pen  

Znam sporo osób które posiadają ten model, a także samemu posiadam to cudo :)

Rozmiarowo nie jest za duży, ani za mały, działa bardzooo dobrze więc bierz śmiało

Opublikowano

A w programach sie orientuje ktoś, jakiego używaja wiekoszisc ludzi..gimp czy jakaś tam wersja painta. Chodzi mi to zeby nie był zbyt skomplikowany.

Opublikowano

A w programach sie orientuje ktoś, jakiego używaja wiekoszisc ludzi..gimp czy jakaś tam wersja painta. Chodzi mi to zeby nie był zbyt skomplikowany.