Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Strona kinguin.net

KomputerowiecPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy ta strona to nie żaden scamm tzw oszustwo? Nie znam się ale czy jak kupię grę overwatch z ochroną to ją dostanę? Bo z tego co czytałem to randomowe osoby sprzedają te gry.

Kupuję paysafecardem, pozdrawiam.

Opublikowano

A mieszkasz gdzie  na biegunie północnym czy w USA ? A może Polska od jakiegoś czasu nie jest w Europie, tylko zapomniano o tym wspomnieć. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

3 razy kupiłem Overwatcha, nie było żadnych problemów. Wybierałem po za Europą (0% vat). 

Opublikowano

A co z blokadą regionalną ? Kupowałem w UK bez VAT i potem klucza nie przyjmowało, po odwołaniu i zapłacie VAT zmienili klucz i zadziałał. 

Może nie we wszystkich grach jest blokada ? 

Opublikowano

Tylko że polska 23% vat wychodzi to jakieś 280zł strasznie drogo więc nie wiem jak mam kupować

@Edit czemu pisze 188zł total a na końcu 210?

Jest napisane*

Podatki i te sprawy. Wszędzie tak jest.

Opublikowano

Tylko że polska 23% vat wychodzi to jakieś 280zł strasznie drogo więc nie wiem jak mam kupować

@Edit czemu pisze 188zł total a na końcu 210?

Sposób płatności, opłaty operatora płatności. W przypadku np. bitcoina płacisz bez dodatkowych opłat.

Opublikowano

Kupowane na amerykańskim koncie wychodzi zawsze 0% VAT , na niemieckim 17%, to chyba zależy skąd wpływają i z jakiego konta  ( w jakim kraju ) pieniądze. 

Opublikowano