Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Użytkownik zmieniający identyfikator

Kicknijmnie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem lekko zielony w sprawach administracyjnych na TSie. Mam problem z pewnym facetem, który ma zmienne IP i po każdym banie zmienia sobie jeszcze te unikalne ID. Da się jakoś zablokować takiego osobnika na stałe?

9YbAX2Z.png
Opublikowano

Jeśli ma zmienne ip bądź wchodzi na vpn to nie jesteś w stanie go zbanować na zawsze. :-)

A da się go jakoś "wykrywać" za każdym razem jeśli wchodzi pod innymi nickami?

9YbAX2Z.png
Opublikowano

Jeśli ma zmienne ip bądź wchodzi na vpn to nie jesteś w stanie go zbanować na zawsze. :-)

A da się go jakoś "wykrywać" za każdym razem jeśli wchodzi pod innymi nickami?

Możesz zrobić na TeamSpeaku Anty VPN-a, który będzie wykrywał gdy będzie wchodzić na VPN. Jednak, jeśli ma zmienne ip w routerze no to nic z tym nie zrobisz.

Jednak dobra rada ode mnie dla Ciebie jest taka żebyś na niezarejestrowanym zablokował widoczność kanałów, pisanie oraz poke-owanie i po prostu go zlej. :-) 

Opublikowano

Można takiego delikwenta zablokować:

iptables -I INPUT -s 0.0.0.0/24 -p udp --dport 9987 -j DROP

Zamiast 0.0.0.0 należy wpisać ip delikwenta

(wycinajac klaster ip niestety to rozwiązanie nie jest idealne, ponieważ jeśli inny user będzie miał ip z tego samego klastra to nie wejdzie na serwer)

Lecz jeśli wchodzi na vpn to to rozwiązanie będzie dobre.

Opublikowano