Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zabezpieczenia przed Cheaterami? Expowiska w polsce? Serwery Proxy?

damian1232

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy w dziale "Hacki i Boty", stąd niewiele wiem o tym, za co grozi ban na serwerach pokemon go. Z postów które udało mi się przeczytać wiem, że łatwo dostać bana za:
- tak zwane snipe'ienie, które jak się domyślam polega na szukaniu pokemonów w olbrzymich odległościach od nas,

- puszczanie bota za granicę, z odległym ip (położenie: usa, ip: europejskie).

- zbyt duże tępo poruszania się 10km/h + (Karyvlea)

- kilkudniowe expienie (bez przerwy) (Karyvlea)

- Szybkie i Częste zmiany lokalizacji o kilkaset km + (nie tylko teleportacje) (Ktosiu)

- Korzystanie z Nox'a

Biorąc pod uwagę, że dzięki poświęconym godzinom, bez wspomagaczy zdobyłem ~20 poziom, chciałbym prosić was o pomoc w uzyskaniu wskazówek - jak nie zostać zbanowanym, bo szkoda byłoby stracić zmarnowany czas. 

Chciałbym również zapytać o sprawdzone expowiska i respy rare pokemonów w polsce - Czy ktoś? Coś?

Oraz czy znacie jakieś dobre serwery proxy, dla określonych lokacji (tokio/new york)?

Opublikowano

Właśnie sam podałeś jeden z powodów banów, latanie po całym kraju i expienie gdzie się da bo tam złote góry można złapać.

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Chciałbym również zapytać o sprawdzone expowiska i respy rare pokemonów w polsce - Czy ktoś? Coś?

Ja expię na Starym Mieście w Warszawie lub pod Pałacem Kultury.