Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak to jest teraz z tym minecraftem?

Styczny

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otóż naszła mnie ochota na pogranie sobie w minecrafta. Nie gram już od kilku lat, jak to teraz wygląda? Da się jeszcze grać bez kupowania i czy nadal wymagany jest komputer z nasa żeby nie lagowało do potęgi? 

Opublikowano

przecie nigdy minecraft nie wymagal pc z nasa by nie lagowalo xD zanim kupilem obecny komputer to mialem taki co ledwo jakas gra dzialala, ale minecraft dzialal na 40/50 fps, a na serwerach nawet wiecej, nie bylo nigdy lagow w kazdym sesie. launcherow non-premium jest od groma i latwo je znalezc

Opublikowano

Jeśli chodzi o launcher non premium to polecam Shinigima Launcher.

Optymalizacja najnowszej wersji jest w porządku, da się grać średnich komputerach.

Jeżeli chcesz bym Ci odpowiedział lub pomógł - pisz @Frap

Opublikowano

Generalnie z Minecraftem jest c*****o. To tak można jednym słowem podsumować. Community upadło, generalnie jakoś nie ma tego klimatu.

Optymalizację na 1.8 trochę poprawili, żeby legalnie grać, to musisz kupić grę.

5465845486.png

Opublikowano

@up Bardzo dobrze powiedziane.

Jednak jak chcesz grać nielegalnie możesz sobie pobrać launcher TeamExtreme. Chyba najlepszy, ale teraz go nie używam, ponieważ mam premium.

...

Nowicjusz
Opublikowano

Ogólnie minecraft to lipa teraz community pada. Jeżeli chodzi o mnie to ja juz nie gram nie ma juz dobrch serwerów hardcore. Jeżeli chcesz pograć w jakies minigry to jeszcze można ale hardcore i pvp to juz lipa.