Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukasz zaufanej osoby do Teamu ? To dobrze trafiłeś ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie ;)

Na początku chciał bym się przedstawić:
Mam na imię Maciek, mam 21 lat , ukończyłem techniku o profilu informatycznym , w obecnej chwili jestem studentem.

Interesuję się informatyką od kiedy pamiętam oraz systemami zabezpieczeń od zakładania alarmów po montowanie systemów monitoringu.
Jestem miły , pomocny , towarzyski i lubię pracę w grupie.
Sumiennie spełniam powierzone mi zadania i dążę do osiągnięcia celów. 
Szukam serwera przez MPC forum ponieważ nie chcę aby ktokolwiek znał mnie na danym serwerze , nie lubię plotek typu że pomagam tylko znajomym , każdego traktuję tak samo , jeżeli znajomy coś zbroi też jest karany nie ma taryf ulgowych .

Czy posiadam doświadczenie ? 
Tak i to dość duże, począwszy od bycia TGM co jest dość mało ważne , po przez bycie GM oraz SGM (SGM przez dość krótki czas ale wiedzę posiadam ) w razie pytań na pw mogę podesłać dowody tego iż spełniałem dane stanowiska i mogę napisać na jakich serwerach .

Posiadany czas ?
Posiadam w tygodniu dość dużo czasu około 6 do 8 godzin a w weekendy nawet do 12 :)

edit: moje gg: 49344879

Opublikowano

Polecam, ponieważ na Metin5 dobrze wypełniał swoje obowiązki.

Może i nie lubimy się z powodu powyższego serwera, ale doceniam Twój wkład i pomoc, jaką niosłeś.

call of duty zombies GIF by Omaze

Zarchiwizowany