Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rafał l Administrator Twojego Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

­

Cześć, witam w mojej temacie.

Jak pewnie każdy zauważył moja oferta jest skierowana do osób, które szukają Administratora Forum.

Tradycyjnie zaczynając:

Jestem Rafał. We wrześniu skończę 17 lat. Aktualnie kończę 1 klasę technikum, o profilu informatycznym. Interesuję się grami(głównie Battlefield, Wiedźmin. Dawniej także Metin), chodzeniem po górach, harcerstwem, łucznictwem. Administracją for internetowych zajmuję się od 2013 roku. W tym czasie pracowałem na kilkunastu forach internetowych, głównie zakładanych przeze mnie(ale wiadomo, każdy zaczynał od Moderatora :-)).

Jako Administrator Forum oferuję:

• Instalacja każdego dostępnego rodzaju forum oraz jego wdrożenie (wszelakie aplikacje, dodatki, rozszerzenia);
  • Podstawowe zabezpieczenie forum (htpssswd, htaccess, Cloudflare itp.)
  • Modyfikacja istniejącego stylu (głównie niewielkie zmiany, kolory, dodanie/usunięcie elementów)
  • Stałą opiekę nad forum (kontakt 24/7 poprzez gg, a także telefon);
  • Przywiązanie do realizowanego przeze mnie zadania (nie rezygnuję po 2 miesiącach, robię wszystko z sercem, przygotowuję do najmniejszego cala)

Moim najbardziej widocznym negatywem, związanym z pracą jest niekiedy problem z spokojnym wejściem na komputer, z powodu nauki oraz dojazdów do szkoły (30 kilometrów w jedną stronę). Średnio na forum przeznaczam ok 3/4 godzin dziennie. W sytuacjach nadzwyczajnych, kiedy muszę być to ten czas może się rozszerzać.