Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mysz pod palma

Harriott

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć! ostatnio przymierzam się do zakupu jakiejś myszki, ponieważ mój obecny rival jakby ciężej się wklikuje lewy przycisk, przez co chcę ją opylić za 70 zł z taką wadą. nie przy każdym wkliknięciu, ale dla mnie to jest troszkę uciążliwe. GUSTUJĘ W MYSZKACH UŻYWANYCH, ponieważ szkoda mi wywalać 250 zł za jakąś myszkę. postanowiłem, że napiszę na forum, ponieważ nie znam się jakoś wyjątkowo na myszkach.

Kwota przeznaczona na kupno myszy: myślę, że więcej niż 150 zł za mysz używaną nie będę chciał wydać.

Preferowany chwyt (palm, claw, fingertip): 100% palm
Zastosowanie (gry fps, praca biurowa, gry mmorpg, etc.): fpsy, moby, CZASAMI rts'y, typowo biurowe rzeczy typu facebooki/krótka obróbka w fotoszopie, no ale najważniejsze gry dynamiczne.
Używane DPI: gustuję w niskich dpi, aktualnie mam w sofcie na rivalu zwykłym 800 DPI.
Rozmiar dłoni (w centymetrach): jeżeli mierzę od zgięcia nadgarstka do konca palca środkowego, to mam 20 cm, także chyba spora łapa. szerokość to 8,5cm OKOŁO. jeżeli mierzyć od jakby linii kciuka do środkowego palca, to wychodzi mi 14cm i 2mm.