Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wymiana podzespołów

Didusek435

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, cos kolo roku temu skladalem komputer skierowany do gier. Nie mial to byc jakis super mocarz, i teraz mam zamiar wymienic mu karte graficzna lub procesor. Odrazu dodam ze jestem zielony w tego typu rzeczach, wiec siegam rad profesjonalistow ''was'' xD. Standardowo zadam kilka  pytan. Po pierwsze czy duzo da mi zmiana procesora powiecmy na jakas i5, czy lepiej zostawic jak jest i wydac wiecej na karte graficzna. Po drugie jaka karte graficzna byscie polecili? I po trzecie czy warto dokupic jeszcze jedna kosc ram.

Podzespoly:

Zasilacz 500v

Procesor: Intel core i3-4170 CPU @   3.70GHz

Pamiec Ram: 8gb  Szybkość pamięci DDR3-1600 (800 MHz)

Grafika: AMD Radeon R370 2gb

Plyta glowna:  MSI H81M-P33 (MS-7817)

Pozdro

Opublikowano

jesli sprzedam wogole stara karte to bede mial mysle ponad 2-2,5tys

A spieszy Ci sie? Mozna by kupic jakas i5 4xxx, no i nowa karte, jakiegos gtx 1070. W jakie gry grasz? Bo jesli akurat np tylko cs go raczej no to teraz juz sie mozna przesiasc na mocnego skylake, a karte nawet styknie na gtx 950 i beda sztosy.

steam: /awesomeplayer1337

Opublikowano

zasadniczo gram w mmo drewniane ktore bedzie chodzilo nawet na desce do prasowania, ale na tych  flakach co mam to gralem w wieska na ultra, no po za cieniami i cos tam jesio. dyinglight, farcty4-primal itp. Ale jak napisalem, zawsze cos musialem oslabic by miec dobra rozdzialke i detale itp.