Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mój Programik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, napisałem program który zamienia minuty na godziny, może nie jest to coś wartego większej uwagi ale jestem początkujący w jęzuku C++. ( Ucze się od 2 dni). W metku jest podane ile minut się siedziało na charze. Można obliczyć dokładnie ile to Godzin i minut:) A oto link: http://www.sendspace.com/file/cch9ln

Opublikowano

Tak , ale nie każdy potrafi na to wpaść ( Gracze metina to przeważnie 10 latkowie) Więc zrobiłem ten programik( 1 raz udało mi się coś zrobić w c++) Jeśli jest to WOGÓLe nie przydatne prosze o usuniecie tematu.

• 4 tygodnie później...
Opublikowano

Program zleksza mało przydatny ale i tak gratuluję ;]

3 lata temu podniecałem się tym że wyskakuje mi napis "Witaj świecie" (pewnie kazdego to cieszyło ^^) trzymaj tak dalej

Opublikowano
Program zleksza mało przydatny ale i tak gratuluję ;]

3 lata temu podniecałem się tym że wyskakuje mi napis "Witaj świecie" (pewnie kazdego to cieszyło ^^) trzymaj tak dalej

mnie nie jarał hello world bo się go wstydziłem i pod wpływem wstydu poszedłem dalej

Opublikowano

Kazdy kiedys zaczynal...

Sam dopiero zaczynam...

Pamietam jak Kiedys zrobilem pierwszego keyloggera w delphi z jakiegos biednego poradnika :D

Program fajny jak na pierwszy raz Gratuluje !

+

pozdrawiam :)

Metin2 Tools by Me:

• Metin2 SpamBot by IgI v1.0
  • Metin2 Spambot by IgI v2.0
  • Metin2 Paste Tool by IgI
  • Metin2 Size Changer by IgI

Tibia Tools by Me:

• 2 tygodnie później...
Opublikowano