Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Koxsik twoim GM na serwerze.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.
Na początek,powiem kilka zdań od sobie.
Mam na imię Adrian, aktualnie mam 18 lat i chodzą do 3 klasy zawodowej o profilu kucharskim.W metina gram od około 6-7lat, za czasów podstawówki zaczynałem rozgrywkę.Interesuję się gastronomią,informatyką,trochę motoryzacją.

Dlaczego chciał bym zostać GameMasterem?
Od jakiegoś czasu mam dużo czasu wolnego, chciał bym go owocnie wykorzystać i pomóc w powstawaniu jakiegoś serwera. Raz,dwa razy byłem GM ale to kilka lat temu a serwery już swój czas miały i nie istnieją. Przez pewien okres czasu przeszedłem grać w Counter-Strike 1.6
Zostałem na tych serwerach długo,dużo czasu spędzałem, na jednych z czołowych serwerów do tej pory miałem przegrane po 500-700h oraz zostałem opiekunem tego serwera.Opiekun w cs'ie to jest jakby technik ale nie do końca, miałem dostęp do amx,ftp. Po pewnym czasie odszedłem,gdyż nie miałem czasu, zaczęła się nauka i wolałem powierzyć to komuś innemu kto się też na tym zna. Teraz mam mnóstwo czasu,gdyż szkołę mam 3 tyg (Pon,Czw,Pt).Chciał bym na serwerze, który by mi zaufał organizować głownie eventy,gdyż mam multum pomysłów oraz banować boty, gdyż ich nikt nie lubi raczej:).Jestem człowiekiem co w miarę szybko się uczy i jak by ktoś mnie poprosił żebym coś zrobił lub nauczył, to bym się postarał i pomógł mu.

Jakim typem człowieka jestem?