Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy w Aion - wybór serwera, zarobek

j3132069

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Jestem nowy w Aionie, dopiero zacznę ściągać. Czy istnieje jakiś serwer oprócz tego od gameforge i gdzie opłaca się grać. Czy możecie podesłać, lub wyjaśnić pokrótce jak wygląda endgame i czy mam szansę wybić się z minimalnym wkładem pieniędzy? Pozderki

Opublikowano

Kolego przede wszystkim, zachęcam przeglądnąć tematy wstecz, bo podobnych osób jak ty jest kilknaście i pisali te same rzeczy wręcz.

Co do serverów. Istnieje jeszcze oficjalny NCsoft, ale jest on bodajże w Ameryce postawiony co powoduje, że ludzie narzekają na pingi.

A co do pytania jak wygląda endgame. Na tę chwilę aion jest postawiony bardzo na PvP, wiec endgame wygląda przede wszystkim na wbijanie Glory  Points (Punkty Chwały), za uczestnictwo w arenach PvP (1v1, 3v3, 6v6, 12v12, 24v24), aby być jak najwyżej w rankingu. Co często przenosi się na kilka miesięcy męczenia i powtarzania w kółko tych samych czynności (nie one właśnie odepchneły).

Teoretycznie jesteś wstanie dojść do wszystkiego za pieniądze z gry. A to dlatego że Złoty Pakiet, który jest wymagany do jakiejś sensownej gry możesz kupić w grze. Lecz jak to w każdej grze bywa, jeżeli zainwestujesz to osiągniesz wszystko szybciej, a czasem może nawet trochę więcej.

Opublikowano

Jeżeli masz czas i chęci do gry w Aiona, to uzbierasz kinah na Gold Packa'a więc wkład finansowy nie będzie Ci potrzebny