Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kody na karty

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowy w tej grze i mam pytanie czy są jakies kody do tej gry(szukalem wszędzie i nic nie znalazlem)

z gory bende wdzieczny jezeli cos macie?

Opublikowano

Są kody na booster packi, po użyciu dostajesz 1 pakiet. Cena takiego kodu to jakieś 3-4 zł. Warto dodać, że możesz wykorzystać 5 takich kodów na jedno konto battle.net.

Opublikowano

@up

Mylisz się co do ilości. Kupiłem 10 kodów na allegro i wszystkie zostały aktywowane na jednym koncie. Co prawda było to około 5 miesięcy temu więc mogło się coś zmienić. 

Opublikowano

@up

Mylisz się co do ilości. Kupiłem 10 kodów na allegro i wszystkie zostały aktywowane na jednym koncie. Co prawda było to około 5 miesięcy temu więc mogło się coś zmienić. 

Rzeczywiście, dzięki. Wiem, że kiedyś mogłeś maksymalnie aktywować 5 kodów, widocznie musieli powiększyć ten limit. :P

Opublikowano

przepraszam ale czy ktos odp na pytanie jakie sa kody na heardstone(bo ciągle nie odrzymalem odp) zrestą nie chce placic kase za kody tylko chce to za free

Opublikowano

przepraszam ale czy ktos odp na pytanie jakie sa kody na heardstone(bo ciągle nie odrzymalem odp) zrestą nie chce placic kase za kody tylko chce to za free

Nie ma czegoś takiego jak darmowe kody, które Ci coś dają.

Czasem można gdzieś zgarnąć taki booster pack, ale sam w sobie za free nie jest.

giphy.gif

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.